Sollicitatievragen voor een Account Manager bij Telenet

Bijgewerkt op Nov 30, 2020

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 4 van meer dan 28 sollicitatiegesprekken gevonden

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Mechelen, Antwerpen

Aanbod afgewezen
Negatieve ervaring
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen)

- Meerdere gesprekken over een periode van ongeveer 3 à 4 weken. - Veel vragen over vorige werkervaringen. - Er wordt snel gevraagd of je vragen hebt, maar deze worden snel teruggekaatst met de vraag hoe jij er zelf op zou antwoorden. - Er werd in mijn persoonlijke ervaring door hen heel snel een beeld over mijn capaciteiten geschetst, die naar mijn mening moeilijk te meten zijn via een eerste gesprek.

• Hoe heb je jezelf voorbereid op dit gesprek?
    1 antwoord

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Mechelen, Antwerpen

Aanbod afgewezen
Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen) in Nov 2019

Gesprek op kantoor met 2 personen. Een eerste kennismaking met gerichte vragen Gesprek in het Frans / Engels. Algemene conversatie. Assessment In Mechelen. Externe firma die zich daarmee bezighoudt . Daarna valt de beslissing

Anonieme werknemer in Mechelen, Antwerpen

Geaccepteerd aanbod
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen)

Tout commence par des question générals par rapport à la vente et au connaissance commerciaux. Des questions piège surgiront au fur et à mesure de l'entretien. Une bonne connaissence de vente est indispensable pour ce poste. Il faut également montrer que vous êtes une valeur ajouter pour la société.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie

Geen aanbod
Neutrale ervaring

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd Ik heb gesolliciteerd bij Telenet

I Did a application online and then took assessment online. I Received a call for a phone interview, but missed call. The recruiter did leave a message, but I called and left message for a call back and Haven't heard back yet.

RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Telenet-werkzoekenden

Customer Care Advisor
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken