Sollicitatievragen bij Telenet

Bijgewerkt op Feb 11, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 28 van meer dan 28 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Telenet

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen, Antwerpen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Antwerpen, Antwerpen) in Feb 2021

De initiële sollicitatie en het gesprek gingen goed, daarna was echter alle stiptheid zoek. Meermaals bellen achter de stand van zaken leverde niks op en werd zelfs verweten. Uiteindelijk ook geen enkele feedback gekregen over waarom ik geen aanbod kreeg. Persoonlijke bias was duidelijk zichtbaar.

• Wat is veerkracht voor je?
    Vraag beantwoorden

Ik heb gesolliciteerd bij Telenet

2 people interviewing me - one person doing a monologue where I just nod and listen and in the end nothing really specific is asked about my experience. It felt as if they had to convince themselves about the job.... In the end if I managed to say or ask like 2 things .

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen)

- Meerdere gesprekken over een periode van ongeveer 3 à 4 weken. - Veel vragen over vorige werkervaringen. - Er wordt snel gevraagd of je vragen hebt, maar deze worden snel teruggekaatst met de vraag hoe jij er zelf op zou antwoorden. - Er werd in mijn persoonlijke ervaring door hen heel snel een beeld over mijn capaciteiten geschetst, die naar mijn mening moeilijk te meten zijn via een eerste gesprek.

• Hoe heb je jezelf voorbereid op dit gesprek?

Ik heb gesolliciteerd bij Telenet

Eerst inschrijven voor een young graduate day, ging niet door wegens Corona dus online via Skype, werkte perfect. Interview 1 vooral fit, over jezelf als persoon in groepswerken, je hobbies, toekomstplannen,... Waar je nog aan het solliciteren bent,...

2 personen vonden dit sollicitatiegesprek nuttig

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet

The best 100 candidates get a "ticket" for the young grad day. First you need to do 2 tests: Factors+ and Logiks General (Advanced) After that you need to record a video interview containing 3 questions

1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Moeilijk sollicitatiegesprek

Duurde een 2 tal weken, eerst een telefonische screening, daarnaast mag je op kantoor met manager waar je je gesprek hebt. Dan mag je rondkijken met een collega en als laatste vul je een test in van ca. 6 bladen voor en achterkant. Taal test om je d of dt fouten te achterhalen....

• Waarom wil je juist social media adviseur worden

Ik heb gesolliciteerd bij Telenet

Twee gesprekken en een volledige dag enkele sellectieproeven. Een persoonlijkheids vragenlijst kan vooraf worden ingevuld wat uiteraard gemakkelijk is zodat de resultaten bij het gesprek al kunnen worden overlopen. Voor mij was het destijds een korte sollicitatieprocedure.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen) in Jan 2020

Eerst telefonisch gesprek met het Interim kantoor, nadien gesprek via videochat. Nadien uitgenodigd voor een gesprek op het Telenet Kantoor zelf bij de verantwoordelijke van het Interim Kantoor. Tevens ook een uurtje mogen meeluisteren op de afdeling. Nadien een laatste ronde, betreffende 2 groepsoefeningen en individueel gesprek. Eerste oefening is een vragenronde aan elkaar tussen de sollicitanten. Dit om een gesprek op te starten. Nadien een groepsspel in een kamer met raadsels en probleem oplossend denken. Je hoort tevens of je mag opstarten ofniet na je individueel gesprek.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen) in Nov 2019

Gesprek op kantoor met 2 personen. Een eerste kennismaking met gerichte vragen Gesprek in het Frans / Engels. Algemene conversatie. Assessment In Mechelen. Externe firma die zich daarmee bezighoudt . Daarna valt de beslissing

Anonieme werknemer in Mechelen, Antwerpen

Geaccepteerd aanbod
Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb via een uitzendbureau gesolliciteerd. De procedure duurde 2 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij Telenet (Mechelen, Antwerpen)

Tout commence par des question générals par rapport à la vente et au connaissance commerciaux. Des questions piège surgiront au fur et à mesure de l'entretien. Une bonne connaissence de vente est indispensable pour ce poste. Il faut également montrer que vous êtes une valeur ajouter pour la société.

Weergave: 1 - 10 van 28 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Telenet-werkzoekenden

Customer Care Advisor
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken