Sollicitatievragen bij Tobania

Bijgewerkt op Jul 28, 2021

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 17 van meer dan 17 sollicitatiegesprekken gevonden

MoeilijkGemiddeldMakkelijk

Sollicitaties naar topfuncties bij Tobania

Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij Tobania

HR interview followed by a technical interview if succeeded. Technical interview was about explaining what the team was and presenting what we were going to do. This served as a test to see if I understood what we were talking about.

• What are you bringing to the table?
    Vraag beantwoorden

Anonieme werknemer in Mechelen, Antwerpen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania (Mechelen, Antwerpen) in Jun 2021

Uitleg over de werking van het bedrijf. Even uitleggen wie ik ben. Uitleg over wat de functie inhoud. Vragen in 2 extra talen nl frans en engels. Verloop van het wervingsproces

Aanbod afgewezen

Ik heb gesolliciteerd bij Tobania

Intake gesprek met een recruiter om de functie af te stemmen met de verwachtingen en eigen ervaringen. Hierna volgt een gesprek met de manager en evenuteel andere collega's. Als al deze gesprekken positief zijn, word je aangenomen

Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij Tobania

Het was een sollicitatie gesprek waarbij er een kleine technische verificatie plaatsvond. Dit was op het hoofdkantoor met de HR recruiter en ook met de technical lead op de locatie van het team.

Anonieme werknemer in Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania (Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant) in Jun 2020

Is heel vlot verlopen. Ik heb een gesprek gehad met HR en met mijn teamgenoten en voelde mij onmiddellijk op mijn gemak. Bovendien speelden ze heel kort op de bal, waardoor ik snel wist dat ik mocht starten als Tobian.

• Waar heb je voor deze functie gesolliciteerd?

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania

Telefonisch gesprek met heel algemene vragen en even polsen naar interessen. Vervolgens een gesprek op kantoor bij Tobania in Strombeek-Bever. Indien deze positief was, zou er ook nog een derde gesprek volgen.

Tobania

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania (Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant)

Ik werd benaderd via Linkedin door een recruiter van dit bedrijf. Uit de eerste (online) gesprekken bleek dat mijn werkervaring en de daarbij opgebouwde set aan skills een meerwaarde kon vormen voor de functie waarvoor ik gecontacteerd werd. Na een lange periode van radiostilte werd ik een maand later onverwacht opnieuw gecontacteerd, maar dan met de vraag of ik ook interesse had in een andere functie. Ik heb hierop ingestemd en er volgde al snel een fijne kennismakingsgesprek op hun kantoor te Stromeek-Bever. Het interview was van verkennend aard en kon naar mijn insziens perfect telefonisch afgenomen worden om tijd én moeite te besparen. Helaas heb ik sindsdien (ruim 3 maanden later) niks meer van het bedrijf vernomen, noch feedback met betrekking tot het gesprek mogen ontvangen.

• De vragen hadden betrekking op mijn academische achtergrond, alsook mijn voorbije werkervaring. Eveneens werd er gepolst naar mijn kennis van het bedrijf. Al volstaat het om de website van het bedrijf horizontaal te bekijken.
1 persoon vond dit sollicitatiegesprek nuttig

Ik heb gesolliciteerd bij Tobania

Sommige mensen bakken echt niets van recruiting. Gelukkig ben ik nu ook iets sceptischer naar aanbiedingen, want ze waren eerst zo gebrand op het hebben van een gesprek en dat leek echt eerder op een phone screening. Ze wisten dat ik nog een opleiding aan het volgen was en toch kreeg ik uiteindelijk dat ze niet verder met mij in zee wilden gaan vanwege het feit dat de opleiding nog niet afgerond is. Wat een stommiteit, ga dan eerst na als die persoon effectief is waar je naar op zoek bent. Dit bedrijf hoeft me echt NOOIT meer te contacteren! ze mogen weg blijven.

• Dit soort vragen zijn bedoeld voor over de telefoon: Heb je een rijbewijs en hoe ver ben je met je opleiding?!!!!
3 personen vonden dit sollicitatiegesprek nuttig

Aanbod afgewezen
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania (Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant) in Apr 2019

Eerst een kennismakingsgesprek met een recruiter. 1 op 1 gesprek waar het voornamelijk gaat over wie je precies bent. vervolgens gesprek met business manager en dan voorgesteld op het betreffende project.

Anonieme werknemer in Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Tobania (Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant, Vlaams-Brabant) in Mar 2019

Quick and very efficient! I had a first interview with 3 people (HR & 2 Business Managers) and shortly after that (within the week) I received an invitation for a 2nd interview with the CFO

Weergave: 1 - 10 van 17 Sollicitatiegesprekken
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij Tobania-werkzoekenden

Junior Consultant
VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken