Vragen tijdens solliciteren bij Vrije Universiteit Brussel | Glassdoor.be

5 Sollicitatiereviews

3,0

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Engels (3)

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een andere bron gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Vrije Universiteit Brussel (Brussel) in februari 2016.

Eerst was er een test, daarna kwam er een sollicitatiegesprek en na het sollicitatiegesprek kwam er terug een test. Daarna duurde het ongeveer 2 maand vooraleer ik kon starten. Over het algemeen een aangename ervaring

• Waarom zou u voor de VUB willen werken.   1 antwoord

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij Vrije Universiteit Brussel (Brussel) in april 2014.

Het sollicitatiegesprek is aangenaam verlopen. Na CV gesprek kwam een discussie van het te verrichten onderzoek, samen met twee andere onderzoekers. Het project werd in grote lijnen voorgesteld, en klonk bijzonder aantrekkelijk.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Vrije Universiteit Brussel (Brussel) in februari 2013.

Redelijk chaotisch, maar wel positief. 250 sollicitanten werden op schriftelijk examen uitgenodigd voor een handvol mogelijke functies binnen een dienst. Velen gaven het al op toen ze het aantal uitgenodigde sollicitanten zagen. Een goede voorbereiding is noodzakelijk. Ik werd gemaild om de volgende dag op interview te komen, dus men moet zeer flexibel zijn. Het interview was een gesprek met ca 4-6 personen. Ca 2 weken na het interview kreeg ik een job aangeboden.

Sollicitatiegesprek voor de functie Secretaresse

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Etterbeek
    Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Vrije Universiteit Brussel (Etterbeek) in november 2017.

Cv en motivatiebrief gestuurd en na 3-4 weken antwoord gekregen. Langsgeweest en sollicitatiegesprek gehad met 2 werkneemsters. Ik heb ook een test afgelegd. Ik heb nooit antwoord gekregen. Ik had wel een mailtje verwacht met een ja of een nee.

Sollicitatiegesprek voor de functie Stafmedewerker SAC

Anonieme werknemer in Elsene, Brussel
    Neutrale ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Vrije Universiteit Brussel (Elsene, Brussel) in maart 2015.

De sollicitatie bestond uit drie onderdelen:
    - Inhoudelijke vragen m.b.t. onderwijslandschap in België
    - Business flow tekenen aan de hand van tekst
    - Berekeningen in Excel

Bij de drie onderdelen was het gebruik van het internet toegelaten

• Waarom denkt u geschikt te zijn voor deze job?   1 antwoord

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (3)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan