Vragen tijdens solliciteren bij Westwing Home and Living | Glassdoor.be

2 Sollicitatiereviews

2,5

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (2), Engels (89), Duits (15), Frans (7)Meer

Geen aanbod
    Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

De sollicitatie procedure ging allemaal online via Skype, omdat het kantoor in München zit en ook door Corona gok ik. Eerst heb ik mijn brief/cv opgestuurd, toen kreeg ik een opdracht die ik in 48h moest voldoen en vervolgens 2 Skype interviews met verschillende managers.

Geaccepteerd aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij Westwing Home and Living.

Ik heb de sollicitatie procedure als erg prettig ervaren. Ik had binnen een paar dagen een reactie op mijn sollicitatie met een uitnodiging voor een sollicicitatie gesprek via Skype. Het gesprek verliep soepel. In het gesprek hadden we het over wat de functie precies inhield, op basis hiervan werd er gekeken of ik een geschikte kandidaat was. De volgende dag kreeg ik te horen dat ik op een tweede gesprek mocht komen in München. Ik werd uitgenodingd op het hoofdkantoor en heb hier twee één op één gesprekken gevoerd. In het eerste gesprek hebben we verschillende interieur stijlen doorgenomen. In het tweede gesprek werden er inhoudelijke vragen gesteld over mijn CV en werd er gekeken of ik in het team pas. Een dag later kreeg ik te horen dat ik aangenomen was.

• Hoe zou je Westwing Home & Living omschrijven?
      Kan je goed in een team werken?   Vraag beantwoorden

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (89), Duits (15), Frans (7), Portugees (6), Spaans (1)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan