Sollicitatievragen bij bpost

Bijgewerkt op May 4, 2022

Als u wilt filteren op sollicitatiegesprekken, moet u zich of .
Er zijn 58 van meer dan 58 sollicitatiegesprekken gevonden

Verwijzing via werknemer6%
2.5
MoeilijkGemiddeldMakkelijk

bpost

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een recruiter gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij bpost (Antwerpen) in Apr 2022

Na motivatie brief en cv te hebben gestuurd, testen moeten doen. Waren helemaal niet moeilijk. Dan een gesprek via videocall wat helemaal niet liep zoals het moest. De verbinding viel weg en wat ik zei kwam later bij haar binnen waardoor er verwarring bestond.

• Hoe zou u vorige manager u omschrijven ? Wat betekent klantenservice voor u ?
    Vraag beantwoorden

Aanbod afgewezen
Neutrale ervaring

Ik heb gesolliciteerd bij bpost

The interview process is very smooth and very professional. they started with the Initial interview and with an exam and with the final interview with the manager. it was very nice taking an interview to them

Ik heb gesolliciteerd bij bpost

Test via l'agence d'intérim Start People puis entretien classique sur le lieu de travail. Questions sur les valeurs de Bpost et sur mon parcours professionnel. Réponse positive reçue le jour même, une semaine avant le début de la mission.

• Qu'est ce qui est important pour être un bon agent service clientèle ?

Anonieme werknemer

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij bpost

Korte bevraging en enkele online testen om persoonlijkheid en denkvermogen te meten. Vlotte procedure! De werving en selectie werd via start People interimkantoor gedaan. Een aanrader als je het mij vraagt.

Aanbod afgewezen
Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij bpost in Dec 2021

Test à passer en ligne, puis séance information en groupe en agence d'intérim, puis entretien avec l'agence puis test conduite en voiture pour voir si on est à l'aise puis entretien chez bpost. Procédure longue mais permet de voir si on est motivé pour intégrer la société

• Parcours professionnel, pourquoi bpost, pourquoi intéressé par la fonction de facteur, d'écrire une journée type

Ik heb gesolliciteerd bij bpost

Je krijgt heel wat irrelevante en onnodige vragen die voor een postbode er totaal niet toe doen. Ik moest me inhouden van het lachen alvorens ik zonder enige verdere interesse wegging.

Anonieme werknemer

Ik heb gesolliciteerd bij bpost

Une seul entretien avec le responsable du projet. Echange interactif de qualité au sujet de la mission, description du contexte, présentation des objectifs et moyens mis à disposition. Entretien suivi d'une négociation des modalités de la collaboration envisagée.

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Charleroi, Henegouwen

Gemiddeld sollicitatiegesprek

De procedure duurde 1 week. Ik heb gesolliciteerd bij bpost (Charleroi, Henegouwen)

Consultant très arrogant, très bref dans ses réponse/ question... Il me prennait de haut, pas du tout très convaicant star people, et c'est pas la première fois que j'ai affaire a des numéro de cirque comme ce gars la qui n'a pas sa place dans ce poste la. Je n'irais plus dans cette intérim.

Anonieme werknemer in Brussel

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij bpost (Brussel)

un contact ou pré screening téléphonique des tests à effectuer on line : test de personnalité et d'aptitudes pour tester les capacités logiques, de rapidité ou de planification entretien RH d'une heure entretien avec le responsable, le Hiring manager

Anonieme werknemer in Gent

De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij bpost (Gent) in Sep 2021

Ik ging naar een jobdag waar ik enorm veel informatie over de job en het bedrijf in het algemeen kreeg. Later was er een individueel kennismakend gesprek. Aangename ervaring. Er werden geen moeilijke vragen gesteld. Men peilde vooral naar enthousiasme en beschikbaarheid. Na de jobdag heb ik nog een online gesprek gehad met de manager. Men bood me vrijwel onmiddellijk een job aan.

Weergave: 1 - 10 van 58 Interviews
RSS-feed</>Embed

Loopbanen die populair zijn bij bpost-werkzoekenden

VacaturesSalarissenSollicitatiegesprekken

Werkt u bij bpost? Deel uw ervaringen

bpost logo
of