Buschauffeur sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor een Buschauffeur gedeeld door sollicitanten

Meest gestelde sollicitatievragen

Sorteren: Relevantie|Populair|Datum
Er werd een Buschauffeur gevraagd...11 februari 2021

Testen: Beeld herkenning / Foto herkenning /Reactie test /Motivatie achtergrond

5 antwoorden

Na eerste fase direct sollicitatiegesprek Dan medische keuring en opleiding

Beste, Ik heb mijn 1fase test afgelegd figuren,rekenen enzo. was geslaagd Fase 2 van testen moet ik nu nog afleggen wat zijn vragen dat je krijg welke onderwerpen? Met vriendelijke groeten Minder

Beste Na mijn cv door gestuurd heb ik eerste test van thuis uit moeten doen dit was testen figuren,Rekenen,beelden. ik ben door naar de 2 fase van test Ik moet deze test afleggen in een externe plaats wat zijn vragen dan ze stellen het is op computer volgens de lijn hun website. Minder

Meer reacties weergeven
De Lijn

waarom bij de lijn werken?

2 antwoorden

om de carrieremogelijkheden die er zijn binnen het bedrijf

omdat ik ook graag met mensen om ga en het heerlijk vind om een bus te besturen en zo naar men pensioen uit te werken Minder

De Lijn

Waarom wil je bischauffeur worden?

1 antwoorden

Sociaal en ik ben graag onder de mensen en op de baan.

De Lijn

Waarom kiest u voor deze job?

1 antwoorden

Ik ben heel sociaal voelend, kom graag in contact met verschillende lagen van de bevolking en hou ervan onderweg te zijn. Minder

Breng

bent u flexibelen kunt u met mensen omgaan ?

ja dat kan ik goed

De Lijn

Waarom wil u aan de slag gaan als buschauffeur bij De Lijn?

1 antwoorden

Omdat ik graag op de baan ben. Daarnaast ben je ook het gezicht van De Lijn voor de passagiers, wat toch wel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid met zich meebrengt. Als laatste is er werkzekerheid bij De Lijn en heb je elke dag sociale contacten met nieuwe mensen. Minder

Weergave: 1 - 6 van 6 sollicitatievragen