Vragen tijdens solliciteren bij delaware | Glassdoor.be

Vragen tijdens solliciteren bij delaware

Sollicitaties bij delaware

24 Sollicitatiereviews

2,7

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (24), Engels (10), Frans (4), Portugees (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie Stagiair

Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. Ik heb gesolliciteerd bij delaware.

Contact met HR, daarna met een manager.
    Online meeting en daarna een face to face gesprek.
    Aangenaam, aftoetsen wat de verwachtingen en mogelijkheden zijn.
    Kijken of er een goede fit is met het bedrijf.

Sollicitatiegesprek voor de functie .NET Consultant

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware in juli 2020.

Eerst een intake gesprek om dan vervolgens met zowel enkele toekomstige teammembers als de teamlead te spreken over de meer technische kant van de job. Ook werd een mij een technische test voorgeschoteld om te zien hoe goed mijn technische skills al waren.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Consultant

Neutrale ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Na het insturen van mijn CV en sollicitatiebrief werd ik gecontacteerd voor een kort telefonisch gesprek. De recruiter was vriendelijk en stelde vooral algemene vragen die peilden naar de verwachtingen.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in augustus 2019.

Eerste opgebeld door HR die peilt naar je intresses daarna een gesprek met teamlead en daarna een telefoontje met al dan niet goed nieuws, vrij makkelijk om als interen re starten met focus op individi

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in juni 2019.

Eerst een gesprek om te kijken of je persoonlijkheid bij Delaware past. Daarna een gesprek van ongeveer een uur met iemand binnen het domein waarvoor je solliciteert met vragen naar je achtergrond en vaardigheden.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware.

Eerst kort kennismakingsgesprek via telefoon, daarna gesprek met HR op kantoor. Er wordt in dit gesprek vooral gekeken naar de match met de functie en het bedrijf. Als dit goed is volgt een gesprek met een teamlead van het team waar je zou terecht komen.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Antwerpen).

eerst is er een telefonisch gesprek, daarna volgt er een gesprek met iemand van HR, ten slotte is er een gesprek de team lead van de afdeling naar voorkeur. Daarna weet u of er een contractvoorstel komt of niet

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via rekrutering gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in maart 2019.

Ik heb een mail gestuurd naar HR, daarna kreeg ik een mail terug om een telefoongesprek te schedulen. Hier vroegen ze gewoon om over jezelf te vertellen, over je CV en waarom je graag bij Delaware wilt komen werken. Hierna mocht ik op gesprek

9. Nuttig (3)

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in november 2018.

Er zijn drie persoonlijke gesprekken. Elk gesprek met een ander persoon afhankelijk van welke richting je wil uitgaan in het bedrijf. Het eerste gesprek is puur persoonlijkheid testen. Bij de twee andere gesprekken werden er meer vragen aansluitend bij de job gesteld.

10.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in juni 2018.

De sollicitatieprocedure was erg aangenaam. De recruiter deed zijn best om alles op mijn ritme in te plannen. Eerst was er een verkennend gesprek via telefoon, vervolgens een kennismakingsgesprek op kantoor met dezelfde recruiter. Deze gesprekken waren erg vlot en vooral met de focus op mijn persoonlijkheid en de link met Delaware. Daarna heb ik ook een gesprek gehad met de Team Lead en ten slotte ook met de Solution Lead. Deze gesprekken zijn moeilijker. De recruiter neemt achteraf steeds telefonisch contact op om te polsen naar hoe ik mij voelde bij deze gesprekken. Tijdens dit laatste telefonisch contact na mijn gesprek met de Solution Lead, werd ik uitgenodigd op kantoor voor een contractvoorstel.

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan