Vragen tijdens solliciteren bij delaware | Glassdoor.be

Vragen tijdens solliciteren bij delaware

Sollicitaties bij delaware

19 Sollicitatiereviews

2,6

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (19), Engels (8), Frans (1)
  1. Nuttig (1)

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde meer dan 3 maanden. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent) in november 2018.

Er zijn drie persoonlijke gesprekken. Elk gesprek met een ander persoon afhankelijk van welke richting je wil uitgaan in het bedrijf. Het eerste gesprek is puur persoonlijkheid testen. Bij de twee andere gesprekken werden er meer vragen aansluitend bij de job gesteld.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware.

Eerst een telefonisch gesprek. Daarna op gesprek bij HR.
    Indien een positief gesprek mag je langs bij de team lead van het team waar men u zou plaatsen.
    Ten slotte terug bij HR voor een proposal.

Sollicitatiegesprek voor de functie Junior Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Afgewezen aanbod
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Antwerpen) in augustus 2015.

Start met eerste gesprek bij recrutement HR (in Antwerpen) daarna een 2e gesprek bij de technische team lead van het desbetreffende team waarvoor je solliciteert. Het volledige proces verloopt in 3 stappen voor zover ik weet. Ik heb niet verder gegaan met het proces na het 2e gesprek. Ze stellen zich wel erg flexibel op naar de positie die je zoekt.

• Standaard vragen ivm. persoonlijkheid en motivatie. Geen technische vragen   Vraag beantwoorden

4. Nuttig (2)

Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Antwerpen) in april 2018.

Fijne mensen die je ontmoet
    Dialoog in plaats van kruisverhoor
    Fit met cultuur veel belangrijker dan hard skills
    Persoonlijke ervaring
    Wel wat aan de lange kant, kon sneller maar daardoor wel het gevoel dat ze tijd aan me besteed hadden en ik niet in de wervingsmachine van Big Four beland was

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb persoonlijk gesolliciteerd. De procedure duurde 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Antwerpen).

eerst is er een telefonisch gesprek, daarna volgt er een gesprek met iemand van HR, ten slotte is er een gesprek de team lead van de afdeling naar voorkeur. Daarna weet u of er een contractvoorstel komt of niet

6. Nuttig (1)

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een hogeschool of universiteit gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Kortrijk) in juni 2016.

Eerst CV en motivatiebrief sturen naar HR manager. Daarna uitnodiging tot telefonisch gesprek. Het gesprek duurde een 20-tal minuten en waren eenvoudige vragen over jezelf en over waarom jij binnen het bedrijf past.

Sollicitatiegesprek voor de functie Software Developer

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Kortrijk
    Afgewezen aanbod
    Neutrale ervaring
    Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 1 dag. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Kortrijk) in januari 2015.

een informeel gesprek met twee van de managers. niet zeker of het rechtstreekse leidinggevenden waren. niet de sympathiekste mensen ook maar dat kan ook mijn eigen persoonlijke indruk geweest zijn op dat moment.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 6 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware.

Applicatie ingezonden via de site, snel antwoord gekregen om een eerste telefonisch gesprek te voeren. Daarna 3 maal ter plaatse op gesprek geweest. De communicatie verliep erg vlot en Delaware liet mij zelf bepalen hoe snel de gesprekken na elkaar ingepland werden.

• Waarom zou je voor Delaware willen werken?   1 antwoord
    • Waar liggen jouw interesses?   1 antwoord

Onderhandeling

Als starter is je contract niet onderhandelbaar. Het brutoloon ligt iets hoger bij een 2-jarige master dan bij een 1-jarige. Ze nemen wel de tijd om je contractvoorwaarden goed uit te leggen.

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde Meer dan 4 weken. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Gent).

1 gesprek met een recruiter en 1 gesprek met de teamleader van het gekozen team. Normaal volgt er nog een derde gesprek, maar soms wijken ze hier van af (in mijn geval was dus geen derde gesprek meer nodig)

10. Nuttig (1)

Sollicitatiegesprek voor de functie SAP Consultant

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Antwerpen
    Geen aanbod
    Negatieve ervaring
    Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij delaware (Antwerpen) in oktober 2015.

Ik heb mijn CV via de website verstuurd en enkele dagen later kreeg ik telefoon van HR voor een afspraak met de SAP verantwoordelijke van het bedrijf. Het gesprek was informeel en ontspannen, ik hield er een goed gevoel aan over. Maar een week later kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik niet aangenomen werd.

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan