Sollicitatievragen voor Junior consultant | Glassdoor.be

Junior consultant sollicitatievragen

254

Sollicitatievragen voor junior consultant gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Pourquoi Deloitte ?

2 antwoorden

Big 4 + Coaching des jeunes + mobilité

Pour les tests numériques , peut-on avoir une calculatrice?

How would you choose which countries to investigate to arrive to representative sample of the EU?

1 antwoord

Hoe ver wilt u zich verplaatsen naar het werk? Wat is uw minimumloonwens? Heb je al ervaring hierin? Waarom bent u gestopt bij u vorige werkgever? Hoe vond u het werk daar?

1 antwoord

Since I entered the company, I had no SAP experience whatsoever.

1 antwoord

Wat wil je bereiken Waar zie je je werken Wat zijn je sterktes en zwaktes

1 antwoord

Why would I be interested in working at CTG?

1 antwoord

Pourquoi la consultance? Pourquoi Papilium? Pourquoi cette orientation de carrière vu votre formation? Bref vérification des langues. Mini Business Case pour évaluer la logique que vous adoptez face à un problème: "Comment feriez-vous pour augmenter le chiffre d'affaire de 50 % de telle entreprise? " Plus gros business case au deuxième entretient. La réponse doit être détaillée plus cette fois-ci. "Quelles étapes mettez-vous en oeuvre pour arriver à votre objectif?", "Comment faire pour que ces étapes soient réalisables?", "Où débloquez-vous des fonds?",... Pensez en aval et en amont du problème.

1 antwoord

quelles sont vos prétentions salariales?

1 antwoord

Waarom is een putdeksel (op straat) rond?

2 antwoorden

Dit bericht is verwijderd.
Zie onze Gedragscode of Gebruiksvoorwaarden voor meer informatie. Zie onze Gedragscode of Servicevoorwaarden voor meer informatie.

110 van 254 Sollicitatievragen