Sollicitatievragen voor Team member | Glassdoor.be

Team member sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor team member gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Waarom zou je bij Coca-Cola willen werken?

2 antwoorden

Het is een groot bedrijf met sterke naam. Er zijn veel doorgroeimogelijkheden.

Ik heb Coca-Cola gekend en gedronken vanaf mijn kindertijd tot op heden, Coca-Cola is inderdaad een geweldig bedrijf van hoge waarde dat de wereld positief heeft beïnvloed, zelfs in het donkerste deel van de wereld is er een fles Coca -Cola daar en ik zou deel willen uitmaken van die grootsheid, ik wil de wereld raken door een staf van het bedrijf te zijn.

Waarom wil U bij Delhaize werken, Wat zijn uw sterke en zwakke punten geef mij een goede reden waarom wij U zouden aanwerven

1 antwoord

1. What would you describe as a challenge when working in aligning customers to a sls territory in EU vs MEA? 2. How can you make sure that telesales are not working on big customers? 3. Why is your analysis (ranking) showing a strange result for x position?

1 antwoord

Waarom heeft u voor deze job gesolliciteerd

1 antwoord

Heb je ambitie om verder door te groeien ?

1 antwoord

What would you do in this or that situation? (typical for situational interviews) How do you learn? Where do you see yourself in 5 years? ...

1 antwoord

Tell me about yourself? What does Abercrombie mean to you?

1 antwoord

Lister les qualités professionnelles, compétences techniques, capacité managériale. Néérlandais.

Waarom kiest u voor deze functie? Wat zijn je 3 sterkste punten/zwakste punten? Wat motiveert jouw? Wat zijn jouw hobby's?

Dans quel état d'esprit êtes-vous par rapport au poste?

110 van 19 Sollicitatievragen