Sollicitatievragen voor Verkoper | Glassdoor.be

Verkoper sollicitatievragen

Sollicitatievragen voor verkoper gedeeld door sollicitanten

Top sollicitatievragen

Sorteren: RelevantiePopulair Datum

Je krijgt ook een verbale test: waarbij de persoon die je interviewt een probleemstelling voorstelt als klant/vs verkoper: De situatie was een schets van een klant die een aannemer is zijn gsm simkaart werkt niet meer... Hij komt naar de shop en vraagt om een oplossing. Maar hij heeft geen tijd om te wachten blijkbaar. Zijn toestel is al 5 jaar oud. ofzoiets... De bedoeling is dat je een verbinding opbouwt met de klant als verkoper. En niet te snel het probleem doorschuift naar de technische dienst.

1 antwoord

Je kan de klant doorverwijzen naar de technische dienst zou je denken. Maar dit verwachten ze niet van je. Wat ze natuurlijk willen horen is dat je initiatief neemt en zegt tegen de klant dat je even z'n gsm vastneemt en eens probeert de simkaart in een ander toestel te steken om te zien of het aan het toestel of het kaartje zit. Je kan dan ook een nieuw toestel voorstellen beter dan een vervangtoestel. De persoon wilt duidelijk niet terugkomen voor een vervangtoestel. En wachten op een reparatie is ook geen oplossing... Here you go hopelijk heb ik u verder geholpen :) Helaas is het mij niet gelukt, succes.

waarom wil hier werke

1 antwoord

2 balpennen , ene zwart ander rood zelfde merk en type . Kostprijs van zwarte pen 10€ en prijs van rode pen 20€ . Overtuig me nu waarom ik toch die rode pen zou kopen

Waarom werken voor lidl?

1 antwoord

Geef uw goede eigenschappen en uw minder goede.

1 antwoord

Waarom kies je voor Colruyt Group?

1 antwoord

Laat je de klant betalen voor een gebroken fles wijn?

waarom verkoop?

1 antwoord

Heeft u ervaring in interieurinrichting.

110 van 26 Sollicitatievragen