Neem deel aan het gesprek dat uw merk vormgeeft.
55 miljoen
Bereik elke maand een groep van meer dan 55 miljoen kandidaten.1
2X
Werkzoekenden zijn bijna twee keer zo geneigd om te solliciteren wanneer een vacature de aandacht vestigt op de branded content van een werkgever.2
Nr. 1
De belangrijkste reden dat gebruikers Glassdoor bezoeken, is om te zoeken naar en of te solliciteren op vacatures.3*
Merkadvertenties
Relevant talent bereiken
Merkadvertenties helpen u uw bedrijfsverhaal te vertellen aan de kandidaten die u zoekt, zelfs als ze niet naar u op zoek zijn. Met onze merkadvertenties kunt u zich richten op doelgroepen op Glassdoor.
Er is een reden waarom de retentiegraad hoger is bij Glassdoor-gebruikers5
60%
Zoek verder dan de functiebeschrijving6
80%
Bent u actief op zoek naar vacatures7
50%
Meer kans om te worden aangenomen8
Glassdoor + Indeed
De meeste kandidaten bereiken
Vertel een sterk merkverhaal aan een brede talentenpool op Glassdoor en Indeed via de Employer Branding Hub.9
Citaten
1Google Analytics, Unieke gebruikers vertegenwoordigt een piek aan maandelijkse unieke gebruikers in CQ2’21
2Interne gegevens van Glassdoor, okt 2018 - apr 2019
3Enquête op de site Glassdoor.com in de Verenigde Staten, feb-apr 2021
4Exclusief Glassdoor-klanten
5Glassdoor Research, december 2019, Verenigde Staten, 15% hogere retentiegraad in vergelijking tot niet-Glassdoor-gebruikers, gemiddelde over 4 jaar.
6Glassdoor/Harris-peiling, sept 2019, Verenigde Staten
7Enquête op de site Glassdoor.com, feb-apr 2021
8Gebaseerd op gegevens van juli 2019 - jan. 2020. Deze betreffen meer dan 390 miljoen sollicitaties via Glassdoor, een van 's werelds toonaangevende ATS.
9*Enquête op de site Glassdoor.com in de Verenigde Staten, feb-apr 2021