Neem deel aan het gesprek dat uw werkgeversimago vormgeeft.
50 miljoen
Bereik elke maand een groep van meer dan 50 miljoen kandidaten wereldwijd.1
75%
van de Glassdoor-werkzoekenden zal waarschijnlijk eerder op een openstaande vacature solliciteren als de werkgever actief is op Glassdoor.2
Nr. 1
De belangrijkste redenen om Glassdoor te bezoeken zijn het zoeken naar een baan en / of solliciteren.2
Merkadvertenties
Relevant talent bereiken
Merkadvertenties helpen u uw bedrijfsverhaal te vertellen aan de kandidaten die u zoekt, zelfs als ze niet naar u op zoek zijn. Met onze merkadvertenties kunt u zich richten op doelgroepen op Glassdoor.
Er is een reden waarom de retentiegraad hoger is bij Glassdoor-gebruikers3
60%
zoekt verder dan de functieomschrijving4
94%
is actief op zoek naar vacatures4
50%
meer kans om te worden aangenomen4
Glassdoor + Indeed
De meeste kandidaten bereiken
Toegang tot een grotere Britse publiek dan de andere grote vacaturesites samen5 met een Select Branding-bundel van Glassdoor en Indeed.
Citaten
** Exclusief Glassdoor-klanten.
1Google Analytics, na twee maanden piek, maart - april 2020
2Enquête op de site Glassdoor.co.uk, december 2019
3Gebaseerd op gegevens van juli 2019 - januari 2020. Deze betreffen meer dan 390 miljoen sollicitaties via een van 's werelds toonaangevende ATS. Glassdoor Research, december 2019, Verenigde Staten, 15% hogere retentie in vergelijking met niet-Glassdoor-gebruikers, gemiddeld over 4 jaar.
4Gebaseerd op gegevens van juli 2019 - januari 2020. Deze betreffen meer dan 390 miljoen sollicitaties via een van 's werelds toonaangevende ATS
5Comscore, gemiddeld aantal unieke bezoekers per maand, 1e kwartaal 2020