Reviews voor Omega Boutique | Glassdoor.be

Reviews van Omega Boutique

Bijgewerkt op 20 aug 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 44 reviews gevonden

3.4
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
61%
Aanbevelen bij een kennis
68%
Waardeert directeur
Omega Boutique CEO Nick Hayek
Nick Hayek
20 Beoordelingen
  1. "Excellente société. Bon salaire. Horaire flexible"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 

    Ik werk voltijd bij Omega Boutique

    Pluspunten

    Salaire, Horaire, Vacances, Ambiance, Sortie Etc

    Minpunten

    Il y en a pas franchement

    Omega Boutique2019-08-20
  2. "Très belle expérience"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    directeur de boutique in Parijs
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij Omega Boutique voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Très belle maison. Produits exceptionnels De beaux événements , formations en continue pour les équipes , e-learning Possibilités d évolutions pour les collaborateurs

    Minpunten

    Problème de sous-effectifs récurrents Salaire assez bas vu la marque et le travail demandé

    Omega Boutique2019-06-23
  3. "Le fleuron de l'horlogerie"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij Omega Boutique

    Pluspunten

    Très bonne entreprise au niveau de ses produits

    Minpunten

    Rien de spécial à dire

    Omega Boutique2018-11-12
  4. "company policy"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij Omega Boutique

    Pluspunten

    You can have work life balance

    Minpunten

    no growth prospects if your are looking at growing within the company

    Omega Boutique2019-07-31
  5. "Great exposure across National POS network"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Marketing 

    Ik voltijd gewerkt bij Omega Boutique voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Diverse role allowing exposure to many elements of the marketing mix

    Minpunten

    Lack of opportunities to develop within role

    Omega Boutique2019-05-30
  6. Nuttig (1)

    "Great company to work for"

    SterSterSterSterSter
    Voormalige werknemer - Operations Specialist 

    Ik heb voltijd gewerkt bij Omega Boutique

    Pluspunten

    Supportive Management team and coworkers.

    Minpunten

    I don't have any to list.

    Omega Boutique2019-05-20
  7. Nuttig (3)

    "Almost laughably terrible career decision!"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Assistant Boutique Manager in Dallas, TX
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik voltijd gewerkt bij Omega Boutique voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    The Product: You choose a marketing piece/consignment piece under a certain price threshold per position to be your free daily wearer. Omega pieces in general represent a phenomenal value in the watchmaking world. Salary Negotiation: If you can sell your experience properly, you can demand a great salary. (“Problem child” stores will offer big bucks to sign on the dotted line.)

    Minpunten

    Management: I’ll begin with the relatively innocuous stuff and work my way towards the truly “dear god, why” stuff. Middle Management was both fond of over sharing (sexual history, marital updates, etc.) and being heavily involved in employees’ personal lives. Middle Management had no common sense when it came to fraternizing with the employees who indulged and complimented the most, including going to the movies... and going to rap concerts off the clock with said employees. Middle Management would often show up to work hungover, sometimes after the aforementioned concerts and the requisite after-concert bar crawl till 4am with employees. After showing up to work hungover, Middle Management would then leave early due to nausea, at times necessitating another employee to work a last-minute double shift. Middle Management would often “clock in” and then promptly leave the boutique to go shopping at other retailers in the mall for up to 2 hours. Middle Management on at least one well documented occasion authorized the theft of $100+ in watch links from one client’s watch in the safe and sold them to another client and then blamed the missing links on the repair center’s neglect when speaking to the client stolen from. Middle Management was openly prejudiced to guard staff who were often of Nigerian descent to the point that they confided in other staff members about the issue. In sum total: A certain individual in particular was literally the most hilariously terrible supervisor I’ve ever seen, and I’m including fast food gigs from when I was a kid. Upper executive leadership for its part was completely oblivious to the abuses going on in the boutique and seemingly didn’t particularly care, until legal action was taken by a former employee. Upper leadership was also either unaware or deliberately misinformed about the qualifications of the staff on the floor including: whether or not individuals could actually close a sale consistently when they are, indeed, salespeople or if they had even basic technical knowledge of timepieces so that other staff didn’t have to pick up the slack for those who can’t size watch bracelets or offer service advise.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Wake up. You will never retain quality employees if you continue to have no oversight over what is happening in your boutiques. As I type this now, Omega’s U.S network is overflowing with job opportunities at both the corporate and boutique level due to staff turnover, particularly compared to other Swiss luxury watch brands with a North American presence. Root out the “bad apples” and reward those who bring out the... best rather than the worst in the people around them. It’s really not difficult. Also, easy on the “fire” trigger. I’ve never seen a Swiss company so comfortable with the “termination without cause” clause. If you can’t confirm allegations of policy violation against an employee and there’s no disciplinary paper trail whatsoever for said employee, you should probably question why a manager is dead set on terminating an employee who’s never reportedly been an issue out of the blue, as common sense says it is probably to settle personal scores, not for business reasons.

    Meer weergeven
    Omega Boutique2019-05-17
  8. "Great place to work and grow"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Assistant Manager 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Omega Boutique voor 3 jaar

    Pluspunten

    Well funded company/ Very innovative

    Minpunten

    Things take timeso you have to be patient

    Advies aan management

    Keep on moving forward

    Omega Boutique2019-03-15
  9. Nuttig (6)

    "Company with no values"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Full Time in Dallas, TX
    Niet aanbevolen

    Ik voltijd gewerkt bij Omega Boutique voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Great benefits for retirement plan

    Minpunten

    No work ethics they do not care about employees

    Advies aan management

    Focus more on employees that truly want to succeed and grow with the company. There is no one on one at all. Your achievements are never recognized

    Omega Boutique2018-04-15
  10. Nuttig (2)

    "Bad taste left in my mouth from here"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Sales Executive in New York, NY
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Omega Boutique gewerkt

    Pluspunten

    Coworkers were mostly easy to get along with, tons of foot traffic easy to make connections with potential clients. Very large, expansive space.

    Minpunten

    Temperamental upper management, caters mainly to Mandarin clients. No clear direction of where the store is heading. Missed the forecast or lied entirely about being worth $25M in sales, more like $12-$15M at best.

    Advies aan management

    Find a better way to manage your sales staff, even though this is an at-will state, there is need to be terminated without any prior notice and for absolutely no reason.

    Omega Boutique2017-10-16
Er zijn 44 reviews gevonden