Reviews voor AT&T | Glassdoor.be

Reviews van AT&T

Bijgewerkt op 15 mei 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3.4
56%
Aanbevelen bij een kennis
52%
Waardeert directeur
AT&T CEO Randall L. Stephenson
Randall L. Stephenson
10.216 Beoordelingen
  1. "att"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonymous 

    Ik heb voltijd gewerkt bij AT&T

    Pluspunten

    extralegale voordelen: auto, maaltijdcheques, etc.

    Minpunten

    moeilijk om promotie te krijgen, bijna geen salarisverhogingen.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    AT&T2019-05-15
  2. "Internationaal Bedrijf - weinig zeggenschap buiten USA"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij AT&T

    Pluspunten

    Groot bedrijf, veel ruimte tot zelfontplooiing, online trainingen beschikbaar

    Minpunten

    Weinig lokaal zeggenschap, geen invloed op bedrijfsstrategie, veel werk naar lage lonen landen

    Advies aan management

    Erken de meerwaarde van lokaal personeel en hun ervaring

    AT&T2019-04-30
  3. "Review"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij AT&T

    Pluspunten

    Veel vrijheid, dynamische omgeving, veel ontwikkel mogelijkheden, internationale setting.

    Minpunten

    Beperkte doorgroeimogelijkheden in Nederland, focus op low cost locaties.

    AT&T2018-09-13
  4. "Accountmanager"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonymous 
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij AT&T

    Pluspunten

    Ik heb voor 4 jaar als accountmanager gewerkt bij AT&T. Niets dan goeds te zeggen over deze functie.

    Minpunten

    Geen ruimte om te groeien. Zodra je wordt gelabeld als accountmanager; zal je altijd een accountmanager zijn.

    Advies aan management

    Behandel alle werknemers eerlijk en als gelijken. Geen favorieten.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    AT&T2018-09-01
  5. "Voordat SBC ze overnam..."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Manager in Leidschendam
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

    Ik heb gewerkt bij AT&T

    Pluspunten

    Een internationaal bedrijf met toegewijde en klantgerichte werknemers, die het bedrijf tot een succes probeerden te maken ondanks gebrekkig hoger management.

    Minpunten

    *De 'driemaandelijkse contractverlengingen': de driemaandelijkse overhaaste reactie waarbij het personeelsbestand wordt ingedamd vanwege slechte resultaten. Ik begrijp dat er indien nodig moet worden bezuinigd, maar er zou een plan en visie moeten zijn, zodat het management weloverwogen beslissingen kan maken wat betreft het snijden in kosten en eventueel personeel. Hierdoor wordt het ook mogelijk mensen uitleg over... hun ontslag te geven, omdat ze niet slechts tot het percentage pechvogels behoren. * Simpele en op cijfers gestoelde kijk op de wereld: één van de voormalige vice-voorzitters beschreef Europa als 'gewoon een andere staat' en ging daarmee compleet voorbij aan het feit dat AT&T niet bekend staat als een gevestigde massaproducent, maar als een hoogwaardig merk waarvan klanten meer verwachten dan een telefonische klantenservice. *gedwongen distributies

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Stop met het lezen van 'hoger management bladen' (ook wel bekend als dure adviezen, ook wel bekend als Dilbert) voor tips over hoe een bedrijf geleid moet worden en laat uzelf leiden door de mensen die werken met producten en klanten en door de klanten zelf. U moet vertrouwen kweken, zodat mensen hun mening durven geven zonder zich hierbij ongemakkelijk te voelen. Vertrouwen opbouwen is meer dan een bijeenkomst in... het 'gemeentehuis' of 'hoger managementgesprekken'; dit kost tijd en moeite.

    Meer weergeven
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    AT&T2008-12-28
Er zijn 21828 reviews gevonden
</>Embed