Reviews van AXA

Bijgewerkt op 9 nov 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
3.8
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
AXA CEO Thomas Buberl
Thomas Buberl
163 Beoordelingen
  1. "Fantastisch bedrijf, en da's eigenlijk een understatement!"

Huidige werknemer - Chief Communication, Branding & Sustainability in Brussel

Ik werk voltijd bij AXA voor 10 jaar

Pluspunten

Nog altijd werkzaam bij mijn eerste werkgever AXA. Bedrijf dat kansen geeft aan jonge mensen, en waarin je kan doorgroeien op jouw ritme en ambitie-niveau. Groot bedrijf, maakt dat er ook carrière-mogelijkheden zijn in alle mogelijke domeinen, zowel als manager als expert. Voorloper in NWOW (Het Nieuwe Werken) met thuiswerken en super-mooie kantoorgebouwen. Diversiteit en inclusie worden actief gepromoot en nageleefd. Leider in de Belgische markt, maar wat misschien niet iedereen weet ook voortrekker qua innovatie. 50% van onze medewerkers doet vrijwilligerswerk, en we steunen ook diverse goede doelen via actieve partnerships (Stichting tegen Kanker, Redders aan Zee,...). Werken voor een fantastisch bedrijf? Know You Can!

Minpunten

Algemeen imago van de verzekeringssector tegenover andere sectoren kan nog beter, maar kom gerust een kijkje nemen bij AXA en zelf oordelen.

July 13, 2020Talent eXperience Activation Expert

Hartelijk bedankt om deze positieve review te schrijven. Het was een plezier hem te lezen en we zijn het volledig met je eens!

2. "Project Change Manager"

• Diversiteit en inclusie
    Voormalige werknemer - Change Manager in Brussel

Ik voltijd gewerkt bij AXA voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Omgeving vol boeiende projecten, toffe collega's, mooie werkplek, degelijk salarispakket, trainingsmogelijkheden

Minpunten

Departement business transformation was meer hiërarchisch dan het zelf wil doen blijken // vooral Franstalig met (te) weinig respect voor het Nederlands

3. "Mooie extra’s"

• Diversiteit en inclusie
    Huidige werknemer - Webmaster in Brussel

Ik werk voltijd bij AXA

Pluspunten

Buiten een mooi loon, ook tal van mooie extra’s Zeer degelijke groepsverzekering die geheel door het bedrijf gedragen

Minpunten

Soms wat chaos tijdens oplevering projecten Wat voor soms hoge werkdruk creëert.

4. "Leren in chaos"

Voormalige werknemer - Dossierbeheerder in Brussel
    Geen mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij AXA gewerkt

Pluspunten

Er zijn zoveel leer mogelijkheden, een goeie job om zijn carriere mee te starten

Minpunten

- Door heel veel backlog, is het vrij chaotisch en moeten de nieuwe werknemers "on the job" leren met weinig kennis over de verzekeringsproducten zelf. - Kennis & knowhow wordt moeilijk doorgegeven

July 13, 2020Talent eXperience Activation Expert

Bedankt dat je de tijd nam om een review te schrijven en om ons aan te bevelen. We nemen jouw feedback zeker mee om in de toekomst leren te stimuleren zonder dat dit als chaotisch wordt ervaren.

5. "Al 5 jaar een trotse AXA-ambassadeur!"

Huidige werknemer - Woordvoerder in Brussel

Ik werk voltijd bij AXA voor 5 jaar

Pluspunten

Na 5 jaar AXA (mijn eerste werkgever) ben ik nog altijd even enthousiast. AXA is een sterk merk, een marktleider en biedt een flexibele NWOW-werkomgeving. Er is veel aandacht voor het evenwicht tussen werk en privé. Als kers op de taart zijn diversiteit en inclusie verbonden met het DNA van AXA. #KnowYouCan

Minpunten

Bepaalde beslissingsprocessen mogen iets sneller in deze steeds digitalere wereld.

July 10, 2020Talent eXperience Activation Expert

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review en om ons aan te bevelen. We vinden het fijn om te horen dat je al 5 jaar enthousiast voor AXA werkt!

6. "Open cultuur met plaats voor groei"

Huidige werknemer - Brand Activation Strategist in Brussel

Ik werk voltijd bij AXA voor 3 jaar

Pluspunten

Open cultuur Vriendelijke mensen Verschillende mogelijkheden voor door te groeien Verantwoordelijkheid en autonomie zijn enorm geapprecieerd

Minpunten

Nieuwe tools/applicaties installeren kan soms langer duren dan gehoopt/verwacht High security level ivm nieuwe projecten, uitwisselingen,... Kan soms voor frustraties zorgen

July 2, 2020Talent eXperience Activation Expert

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review. We zijn blij om te horen dat je graag bij AXA werkt en ons aanbeveelt aan anderen! Je feedback wordt geapprecieerd en in rekening genomen.

7. Nuttig (1)

"Interessant bedrijf voor starters"

Huidige werknemer - GGP - Employer Branding in Brussel
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij AXA

Pluspunten

- Er zijn enorm veel leer- en carrièremogelijkheden, zo hebben medewerkers toegang tot interne opleidingen en ook LinkedIn Learning. Interne mobiliteit wordt ook gepromoot. - We hebben een aantrekkelijk benefits package: een goed loon, trein/bus abonnement wordt betaald, een cafetariaplan waarbij je kan kiezen voor extra voordelen zoals een elektrische fiets of een benefit car, maaltijdcheques, ... - Er zijn flexibele werkomstandigheden (flexibele werkuren, tot 2 dagen telewerk per week) en we zitten in een mooi gebouw met een activity-based environment. - Ik kan volledig mezelf zijn en er is aandacht voor het individu.

Minpunten

AXA is een grote, wereldwijde organisatie waardoor er vaak afstemming nodig is, de zaken gaan niet altijd snel vooruit.

June 26, 2020Talent eXperience Activation Expert

Hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling en duidelijke voorbeelden. Het klopt inderdaad dat we onze collega's aansporen om te blijven leren en zichzelf verder te ontwikkelen op alle mogelijke manieren. Daarnaast vinden we het fijn om te horen dat je jezelf kan zijn op AXA, dit is wat we willen bereiken met ons Diversiteit & Inclusie-beleid.

8. "Salaris"

3.0
    Voormalige werknemer - Verzekeringsmedewerker in Sint-Truiden
    Niet aanbevolen
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij AXA voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Het loon werd altijd op tijd en correct gestort

Minpunten

Voor klein zelfstandig kantoor

April 6, 2020Talent eXperience Activation Expert

Bedankt om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven.

9. "AXA Group"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb deeltijd gewerkt bij AXA

Pluspunten

Vooruitstrevend bedrijf dat meegaat met de wereld

Minpunten

Vooral gericht op jongeren, minder voor oudere werknemers

10. "Zalig bedrijf"

Huidige werknemer - Business Consultant in Brussel
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij AXA voor meer dan een jaar

Pluspunten

Telewerk Goede arbeidsvoorwaarden Openheid en vriendelijkheid van de collega's Down-to-earth managers

Minpunten

Soms net niet innovatief genoeg maar er is veel beterschap zichtbaar

Weergave: 1 - 10 van 225 reviews in het Nederlands
</>Embed