Reviews voor Forrester | Glassdoor.be

Reviews van Forrester

Bijgewerkt op 1 mei 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.3
87%
Aanbevelen bij een kennis
93%
Waardeert directeur
Forrester Chairman, President, and CEO George F. Colony
George F. Colony
626 Beoordelingen
  1. Nuttig (2)

    "Uitstekende werk omgeving en grote diversiteit"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Forrester voor 10 jaar

    Pluspunten

    Ik werk al ruim 16 jaar bij Forrester en vindt nog steeds uitdagingen om mijn tanden in te zetten. De teams hebben een grote mate van collegialiteit en de klant (of deze nu intern of extern is) staat centraal in alles wat we doen. De energie die je in je werk stopt wordt zeker beloond en er is een grote mate van zelfstandigheid.

    Minpunten

    Je moet niet huiverig zijn voor veranderingen want die vinden met grote regelmaat plaats. Het is een VC gerichte cultuur die soms moeite heeft met de focus te houden op wat er daarbuiten gebeurt.

    Forrester2016-02-11
  2. "Een Geweldig Ervaring"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonymous 
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij Forrester

    Pluspunten

    Meerdere jaren voortreffelijke ervaring bij het bedrijf. Gedurende mijn tijd bij dit bedrijf had ik fantastische managers die investeerden in mijn persoonlijke ontwikkelingen

    Minpunten

    Gebrek aan carrièreontwikkeling als je niet bij één van de centrale hubs zit. In 18 jaar zijn er geen baanbrekende veranderingen doorgevoerd in het bedrijfsmodel.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2019-05-01
  3. "Geweldig"

    SterSterSterSterSter
    Huidige werknemer - Anonymous 

    Ik werk voltijd bij Forrester voor 3 jaar

    Pluspunten

    Interessant werk, het is mogelijk om klanten tot op het niveau C te beïnvloeden. Staat zeer goed op een cv.

    Minpunten

    Het management doet er lang over om hun beslissingen te maken. Na verloop van tijd zullen deze managers het bedrijf verlaten, en zullen de nieuwe managers tijd nodig hebben om zich aan te passen om de juiste beslissingen te maken.

    Advies aan management

    Kies welke richting je uit wil en blijf erbij... langer dan 6 maanden.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2014-09-15
  4. Nuttig (2)

    "Een bedrijf met een goede reputatie, maar de verkoopdruk is overweldigend."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Sales Manager in Amsterdam
    Aanbevolen

    Ik heb voltijdgewerkt bij Forrester voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Je mag werken met slimme, onderwezen en toegewijde collega's die sterke meningen hebben en die van jou willen horen. Er is een goed kameraadschap tussen collega's, die, over het algemeen, goede individuen zijn. Het aantal, type en de kwaliteit van verkooptrainigen was indrukwekkend. Forrester is een ethisch bedrijf en de minst politieke waar ik voor gewerkt heb. De research biedt een goede waarde voor mensen tegen een eerlijke prijs.

    Meer weergeven

    Minpunten

    Verkopen is lastig. De verkoopdruk is eindeloos, zonder downtime. Verkopers worden opgezadeld met veel verkopen en het bedrijf gelooft niet in assistenten. Er worden veel mensen ontslagen. Om aan hun quota te voldoen, nemen de analisten alleen betaalde klussen aan waarmee ze goed betalende klanten aantrekken. Dit legt een enorme last op het verkoopteam en draagt bij aan verlies in ontwikkelende markten. Het bedrijf is conservatief en neemt weinig risico's, waar een beleid vaak wint van zakelijk verstand.

    Meer weergeven
    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2014-08-14
  5. "Goede plek om de basis van business te leren"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Anonymous 
    Neutraal vooruitzicht

    Ik werk bij Forrester

    Pluspunten

    Internationaal bedrijf dat slimme mensen aantrekt.

    Minpunten

    Amerikaans gericht en vaak "gelijkgestemd" in aanpak.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2014-06-10
  6. "Steun het werk"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Directiesecretaresse in Amsterdam
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij Forrester

    Pluspunten

    Prima werkplek, goede balans tussen werk en privé

    Minpunten

    Veel personeelsverloop

    Advies aan management

    Leidinggevenden moeten hard werken om op de hoogte te blijven van wat er speelt binnen de organisatie

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2010-10-27
  7. Nuttig (1)

    "Een geweldige ervaring, maar stroop wel je mouwen op"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Anonymous in Amsterdam
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk bij Forrester

    Pluspunten

    -Geweldige mensen om mee te werken - Open cultuur - Veel verschillende nationaliteiten om mee te werken - Innovatie dichtbij - Nooit een saai moment - Goede leerervaring

    Minpunten

    - Zeer Cambridge gericht: hoewel er een sterk verlangen heerst om meer internationaal te zijn, moet je in Cambridge (HQ) zijn om opgemerkt te worden en je zegje te kunnen doen. - Beperkte lange termijn strategie: het gaat allemaal over dit kwartaal. Je zult aan het tempo moeten wennen - Onderzoek prima donna's: het bedrijfsmodel richt zich voor een groot deel op het bevorderen van individuele analisten. Hoewel deze vaak niet voldoende praktische ervaring in het bedrijfsleven hebben, krijgt hun ego vaak de overhand, wat soms een negatieve invloed heeft op andere afdelingen en de klantervaring. - Beperkte financiering als je niet in onderzoek of verkoop bent: dit betekent dat je creatief moet zijn om de klus te klaren en na moet denken over alternatieven als je dingen wilt bereiken die in andere bedrijven normaal gedaan worden.

    Meer weergeven

    Advies aan management

    -Denk na over waar je in 5 jaar tijd wilt zijn en hoe je markt eruit zal zien. - Wees meer innovatief: er is meer nodig dan het schrijven van weer een rapport om klanten met succes te kunnen helpen - Zorg beter voor je personeel, ook voor diegenen die niet bij research werken

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Forrester2009-02-09
Er zijn 863 reviews gevonden