Reviews voor Info Support | Glassdoor.be

Reviews van Info Support

Bijgewerkt op aug 22, 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 12 reviews gevonden

4 Beoordelingen
  1. "Topbedrijf!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Info Support

Pluspunten

Goede groep van mensen met passie voor het vak! Veel inspraak in de richting die het bedrijf uit gaat.

Minpunten

Wijzigingen aan de arbeidsvoorwaarden zijn erg stroef. Op dit vlak geen al te moderne werkgever.

Info Support2019-08-22
  2. "Fijne werkgever met veel doorgroeimogelijkheden"

Huidige werknemer - IT-Consultant in Veenendaal

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Info Support

Pluspunten

Bij start van carrière wordt je opgeleid door docenten van Info Support. Hierdoor ga je goed voorbereid van start. In het eerste jaar stel je samen met een coach eeb personal development plan op. Dit wordt gebruikt als leidraad voor jouw carrière. Collega's zijn super sociaal en echte techneuten. Ook hier leer je ontzettend veel van.

Minpunten

Het hoofdkantoor in verouderd en de sollicitatieprocedure is redelijk pittig.

Info Support2019-08-14
  3. "Genoeg ondersteuning en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen"

Huidige werknemer - IT-Consultant

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Info Support

Pluspunten

- Een heel traject van 2 jaar voor starters om je vakinhoudelijk vaardigheden en je soft-skills te verbeteren. - Slimme collega's. De seniors zijn mensen waar je echt een voorbeeld aan kan nemen. - Plat en informeel bedrijfscultuur, je kan bij iedereen even binnenlopen. - Stabiele organisatie waar ontslag door economische redenen nooit voorkomt. - Managers hebben een sterk technisch achtergrond. - Oneindig... budget om cursussen en certificeringen te halen. - Leuke unit uitjes en nieuwjaarsfeesten.

Meer weergeven

Minpunten

- Het hoofdkantoor in Veenendaal is geen inspirerende werkomgeving. De stoelen zitten echt oncomfortabel. - De verwachting is dat je presteert als de top 10% IT'ers van NL, maar dat zie je niet terug in je salaris of in je salarisgroei. - Oneindig budget vertaalt zich wel in een "studieschuld".

Advies aan management

- Zorg voor een representatiever hoofdkantoor. Een leuke werkomgeving helpt, want niet iedereen gaat werken bij een klant en laat een beter indruk achter bij de afstudeerders. - Doe iets met het salaris of stel de verwachtingen bij, zodat het meer in verhouding is.

Info Support2019-05-13
  4. "Degelijk familiebedrijf met groeiambities"

Huidige werknemer - IT-Consultant in Veenendaal

Ik werk voltijd bij Info Support voor 3 jaar

Pluspunten

Lerende bedrijfscultuur Laagdrempelige organisatie Alle managementlagen staan open voor kritiek en luisteren Goed salaris voor starters en seniors

Minpunten

Minder goed salaris voor mediors Afstand hoofdlocatie (Veenendaal) tot sommige klanten is groot Machocultuur ISKAs (presentatie elke woensdag) zijn niet effectief voor kennisdeling

Info Support2019-05-03
  5. "Afstudeerstage"

• Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Voormalige stagiair(e) - Anonieme stagiair(e)
    Geen mening over directeur

Ik heb korter dan een jaar als bij Info Support gewerkt

Pluspunten

- veel opleidingsmogelijkheden (ook tijdens afstuderen) - je wordt goed begeleid - uitstekende afstudeervergoeding

Minpunten

- bij afstudeerstage kreeg ik een werknemer als opdrachtgever. Dat is overigens bij de meeste afstudeeropdracht zo. Minpunt daaraan was dat ik weinig contact met hem had omdat hij (natuurlijk) gedetacheerd was.

Advies aan management

- probeer bij afstudeerstages de student op de plek van de opdrachtgever te krijgen. Zodat de student efficiënter kan communiceren met opdrachtgever.

Info Support2017-07-05
  6. Nuttig (6)

"Kennisintensief bedrijf, goed voor jong talent"

Voormalige werknemer - Architect in Veenendaal
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Info Support voor meer dan 10 jaar

Pluspunten

Er wordt veel aandacht besteed aan kennisopbouw Jonge mensen worden vanaf school (afstudeerstage) zeer gedegen begeleid Solide bedrijf Slimme collega's Je wordt behandeld als familie...

Minpunten

...in de stijl van de familie van Don Corleone welteverstaan Info Support verlaten wordt opgevat als verraad, met veel rancune tot gevolg Veel focus op uren butsen en declarabel zijn Carrière maken doe je in je eigen tijd Weinig innovatief en niet echt hip Er wordt flink op de kosten gedrukt, met o.a. een abominabel sobere werkomgeving als gevolg Opleidingen en carrièrestappen worden met wurg-studiekostenregelingen... afgedekt

Advies aan management

Stop met dubbeltjes omdraaien en investeer in een inspirerende werkomgeving. Dat kan zo klein zijn als fatsoenlijke koffie en een gezellig zitje.

Info Support2017-05-06
  7. "Sombere kennisorganisatie"

Voormalige stagiair(e) - Software Engineer in Veenendaal
    Niet aanbevolen

Ik heb korter dan een jaar als bij Info Support gewerkt

Pluspunten

Zelfsturende en multidisciplinaire teams, elke woensdag kennisavond, platte organisatie, vernieuwende projecten.

Minpunten

3-jarig trainingsprogramma (bij niet afmaken, terugbetalen), geen onderhandelingen mogelijk over salaris, sombere werkplek met weinig faciliteiten.

Info Support2016-12-11
  8. "Opdrachtgever die staat voor kwaliteit"

Ik heb gewerkt bij Info Support

Pluspunten

Staat voor kwaliteit en investeert fors in opleidingen van medewerkers.

Minpunten

Slecht balans in senioriteit. Veel juniors, weinig seniors. Als senior zul je veel coachen.

Advies aan management

Probeer een balans te vinden in senioriteit van medewerkers.

Info Support2016-08-06
  9. Nuttig (2)

"Sterk in kennisopbouw, technische focus"

Voormalige werknemer - Business Intelligence Developer in Veenendaal

Ik heb voltijdgewerkt bij Info Support voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Info Support biedt veel mogelijkheden voor training en scholing en heeft een bijzonder sterke cultuur van "kennis delen". Collega's zijn behulpzaam, betrekken je graag. Veel betrokkenheid bij onderwijs. Mogelijkheden om naar conferenties te gaan, zowel als conferentieganger als spreker. Mogelijkheden om te bloggen en vloggen via de Info Support-platforms. Eigen kenniscentrum, waardoor de focus op goede training ook... gehandhaafd blijft. Technisch gezien één van de meest vooraanstaande en vooroplopende bedrijven.

Meer weergeven

Minpunten

Vanuit het vakgebied Business Intelligence bezien waren de opdrachten erg technisch. Dit betekende dat weinig opdrachten met een sterke business-component (KPI's bepalen, meedenken in de zoektocht naar stuurinformatie). Ook werd het relatiebeding uiterst streng nageleefd, wat regelmatig ongemakkelijke situaties oplevert (in mijn tijd kende elke Info Supporter wel één of meer voorbeelden). Ten slotte was het functie-... en salarishuis gebaseerd op software-ontwikkelaars, wat in de markt een stuk lager ligt dan dat voor BI. Grootste minpunt in het arbeidsvoorwaardenstuk was destijds de pensioenregeling.

Advies aan management

Breng de BI-organisatie onder in een eigen bedrijf. Niet om een uitzonderingspositie te creëren binnen het bedrijf, maar om beter aan te sluiten bij de twee markten (de markt voor het aantrekken van BI-ers als werknemers en de markt voor het verkopen van je BI-consultancy en -projecten).

Info Support2016-02-15
  10. "Fijne werkgever!"

Huidige werknemer - Consultant

Ik werk voltijd bij Info Support voor 5 jaar

Pluspunten

Ik ben blij met het niveau en de kennis van mijn collega's! Ik hoor regelmatig van de klanten dat ze zo blij zijn met ons en dat is waar we het voor doen! Echt goede software bouwen met een team waar je op kunt vertrouwen vind ik super belangrijk. Fijn dat we kennisavonden hebben waar je net dat beetje extra op het gebied van nieuwe ontwikkelingen mee kunt krijgen.

Minpunten

Tja, de koffie... We wachten op echte bonen koffie. Maar aangezien ik niet zo vaak op de hoofdlocatie werk, is dat voor mij niet echt een groot issue.

Advies aan management

Fijn dat er een verandering in gang is gezet de afgelopen jaren door meer doorstroom te bevorderen. Dit komt iedereen in de organisatie ten goede.

Info Support2015-06-08
Er zijn 12 reviews gevonden