Reviews voor Customer Support bij JetBlue | Glassdoor.be

JetBlue Customer Support Reviews

Bijgewerkt op 7 mei 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 7 reviews gevonden

4.6
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
90%
Aanbevelen bij een kennis
90%
Waardeert directeur
JetBlue CEO Robin Hayes
Robin Hayes
6 Beoordelingen
  1. "Outstanding but exhausting with back to back calls sometimes 600+ waiting."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Support Specialist in Orlando, FL
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij JetBlue voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Flexibility, Travel benefits. Great management leadership.

    Minpunten

    Call volume, duration of call volume.

    Advies aan management

    Hire more staff , make web chat permanent and weekly.

    JetBlue2019-05-07
  2. Nuttig (1)

    "Customer Support"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Support in Orlando, FL
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij JetBlue gewerkt

    Pluspunten

    Great company, great people, very supportive of one another. Everyone is treated like family. Great company values.

    Minpunten

    Schedules vary must be open to working all hours, weekends, and holidays.

    JetBlue2018-05-03
  3. Nuttig (4)

    "Customer Support"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Support in Salt Lake City, UT
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij JetBlue voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Work from home; which can save you on transportation costs.

    Minpunten

    They can and will call you in for overtime at anytime day or night, regardless if you have just finished a shift or not and yes they will call you in on your days off too.

    Advies aan management

    Take better care of your employees; they are not machines, they are just as human as your clients.

    JetBlue2017-11-14
  4. Nuttig (1)

    "Customer support"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    Huidige werknemer - Customer Support 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij JetBlue voor 5 jaar

    Pluspunten

    Great flight benefits Awesome coworkers Work from home flexibility

    Minpunten

    I wish they had more corporate jobs in Utah

    JetBlue2017-07-01
  5. "Customer Support"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Support in Layton, UT
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik gewerkt bij JetBlue voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    I loved working for JetBlue. They do a really great job of appreciating their employees and improving morale.

    Minpunten

    The travel was hard to use, don't work at JetBlue just for that. When you are in customer service you will likely talk to mostly upset people. That can weigh on you sometimes.

    JetBlue2016-08-22
  6. Nuttig (7)

    "JetBlue Customer Service"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Support in Salt Lake City, UT
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk bij JetBlue

    Pluspunten

    Working from home. Ability to trade hours freely with other in your department.

    Minpunten

    Jetblue abuses their Customer Service employees. The attrition rate is 50% the first month and 80% within the first-year. Anyone that stays on after that is only there for the flight benefits because the jobs sucks. JetBlue treats their employees like crap and the working conditions are abominable. The are chronically understaffed and expect employees to do their part by signing up for overtime to help the company out....

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Treat your crew members like actual people who have lives beyond their work. You think we never get sick or have family emergencies? Allow 24 hours absence for PT and 40 hours for FT CMs per year. Double your staffing and make the job liveable that retention is not abominable.

    JetBlue2015-07-31
  7. Nuttig (1)

    "JetBlue is a great employer"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrièremogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Customer Support in Salt Lake City, UT
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk deeltijd bij JetBlue voor 3 jaar

    Pluspunten

    Working for JetBlue out of Salt Lake City provides high schedule flexibility and the opportunity to work from home.

    Minpunten

    There is not a lot of communication between departments outside of each location. It is easy to find the jobs available through jetblue.com but very difficult to make any internal progress on discussing the job position with any HR or management team outside of your own location. It makes it difficult to grow within the company if you are interested in moving outside of the area you are currently working at. Also,...

    Meer weergeven

    Advies aan management

    Re-evalutate the one-year reapplication rule so that you and employers can be better utilized in more fitting positions.

    JetBlue2013-11-21
Er zijn 7 reviews gevonden