Reviews voor SD Worx | Glassdoor.be

Reviews van SD Worx

Bijgewerkt op 17 okt 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.1
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
SD Worx CEO Kobe Verdonck
Kobe Verdonck
1 Beoordelingen
  1. "Topwerkgever!"

Ik werk voltijd bij SD Worx

Pluspunten

Na een lange carrière in hetzelfde bedrijf ben ik hier terechtgekomen omdat ik dichter bij huis wou werken. Een dikke 3 jaar later heb ik daar nog geen seconde spijt van gehad. Work life balance is hier zeer belangrijk: geen vaste uren, je werkt van thuis uit of van eender welk SD kantoor. De vele voordelen bovenop je loon zijn ook een grote surplus. alsook de 35 vakantiedagen. Zeer aangename werksfeer en indien je... wenst door te groeien zijn er zeker voldoende interne mogelijkheden.

Meer weergeven

Minpunten

Je krijgt niet zo heel snel loonopslag maar de vele andere voordelen compenseren dit grotendeels (mooie firmawagen, flex income plan, ...)

Advies aan management

Goed communiceren tijdens veranderingen.

SD Worx2019-10-17
  2. "Hoge ambities in een leuke sfeer"

Huidige werknemer - Solution Expert in Antwerpen

Ik werk voltijd bij SD Worx voor 10 jaar

Pluspunten

Na 15 jaar bij SD Worx, had ik in het voorjaar de beslissing genomen om elders een nieuwe uitdaging aan te gaan. Deze was niet echt wat ik er van verwachtte, dit is dan ter ore gekomen van SD Worx, waarna ze me een aanbod hebben gedaan voor een andere functie. Redelijk snel heb ik dan besloten om terug te keren, niet alleen omwille van de nieuwe functie die me opnieuw een drive gaf om er voor te gaan, maar ook... door de “well-being” die ik bij SD Worx ervaar, de zogenaamde work-life balance, waarvan ik het gevoel heb dat hier echt wel aandacht aan besteed wordt vanuit management, ook al zijn de ambities hoog. Daarnaast heb je ook een uitgebreid verloningspakket, dat je deels naar eigen wens kan samenstellen. Ook de vele eerder praktische voordelen zijn een serieus pluspunt: faciliteiten voor fietsers, flexibele werkuren en -plaatsen, bedrijfsrestaurant, leuke ligging in het hart van de stad, …. . En last but not least, de sfeer die er heerst is eerder familiar en gemoedelijk (wanneer er iets te doen is, is het altijd feest!) , ook al is het ondertussen een relatief grote organisatie met hoge ambities.

Meer weergeven

Minpunten

Net zoals in elke andere organisatie ontstaat er wel eens wrevel, maar vaak heb ik het gevoel dat dit het gevolg is van een niet zo transparante en duidelijk communicatie, niet alleen bij SD Worx een teer punt. Hier is dus wel wat verbetering mogelijk.

Advies aan management

Werk (nog) meer aan de communicatie!

SD Worx2019-10-17
  3. "Een groot bedrijf met de cultuur van een KMO"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Antwerpen

Ik werk voltijd bij SD Worx voor 5 jaar

Pluspunten

SD Worx is een goede werkgever waarbij het behoud van personeel en engagement van de werknemers hoog in het vaandel worden gedragen. Zo bestaat er de mogelijkheid om thuis te werken, flexibele werkuren, personeelsevenementen en teambuildings, een goede verloning met mooie extralegale voordelen, …. Intern zijn er ongelofelijk veel mogelijkheden om door te schuiven of door te groeien wanneer je daar nood aan hebt.... Aangezien SD Worx een groot bedrijf betreft, heb je vaak geen zicht op alle mogelijkheden die hier zijn. Er wordt dan interne loopbaanbegeleiding voorzien indien je dit wenst. Zelf heb ik interne loopbaanbegeleiding gevolgd, aangezien ik in mijn toenmalige functie nood had aan een nieuwe uitdaging. De mensen van de personeelsdienst hebben mij hier fantastisch in geholpen en sinds een aantal weken ben ik intern gemuteerd in een andere functie. Ondanks de beweeglijke markt waarin SD Worx zich bevindt, doen zij steeds hun best om open te communiceren naar de werknemers over strategische beslissingen, missie en visie, wijzigingen, …. Dit zorgt voor een open cultuur waarbij alle niveaus gemakkelijk kunnen communiceren met elkaar.

Meer weergeven

Minpunten

SD Worx is een groot bedrijf waardoor het soms moeilijker wordt om de juiste personen te pakken te krijgen. Alsook heb je vaak weinig impact op top-down beslissingen en moet je meegaan met de flow die zij op dat ogenblik hanteren.

SD Worx2019-10-16
  4. "eerste ervaring"

Huidige stagiair(e) - Stagiair in Antwerpen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk al langer dan een jaar als bij SD Worx

Pluspunten

- verantwoordelijkheid - zelfstandigheid - aangename werksfeer - zeer aangename collega's

Minpunten

Het zou makkelijker zijn met vaste bureaus om spullen te laten staan

SD Worx2019-10-16
  5. "Goede werkgever, maar structuur ontbreekt"

Huidige werknemer - Sales Consultant in Antwerpen
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij SD Worx

Pluspunten

- goede werk/privé balans - goede arbeidsvoorwaarden (werkuren, verlof, …) - goede extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering,...)

Minpunten

- De structuur binnen de organisatie is er niet echt. Het is je weg vinden. - De communicatie loopt niet altijd even vlot (maar waar wel :-) - Parking!!!! => groot probleem! Ik zou de anciënniteitsplaatsen afschaffen en puur op basis van beschikbare plaatsen werken! Eerlijk voor iedereen. De Parkeerapp werkt toch niet, want het wordt ook niet zo gebruikt.

Advies aan management

Ik zou zorgen voor een streamline waar de indeling binnen de organisatie transparant is. Ook naar werkwijze toe zou ik een duidelijke oplossing zoeken waar alle stakeholders achter staan. Je geraakt alleen maar vooruit als iedereen aan dezelfde zeil trekt.

SD Worx2019-10-15
  6. "SD"

Huidige werknemer - Accountmanager in Antwerpen

Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij SD Worx

Pluspunten

- Veel keuze in legale voordelen bovenop het vast loonpakket - Alles is tot in de puntjes geregeld met verschillende tools die ervoor zorgen dat werken vlotter en aangenamer verloopt

Minpunten

- kantoorruimte in het centrum van Antwerpen waardoor het niet altijd mogelijk is om onder de kantoren te parkeren.

Advies aan management

Kantoorruimte buiten de rand van Antwerpen eventueel vestigen en genoeg plaats voorzien voor parking.

SD Worx2019-10-15
  7. "Goede werkgever"

Ik werk voltijd bij SD Worx

Pluspunten

Mooi salarispakket, kansen om te groeien in de job

Minpunten

Bedrijf volop in efficientiewinstfase. Ontslagen gevallen

SD Worx2019-10-11
  8. "Bedrijf in volle verandering"

Voormalige werknemer - Business Support in Antwerpen
    Niet aanbevolen

Ik voltijd gewerkt bij SD Worx voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Bedrijsfrestaurant, fitness, ligging aan Eilandje

Minpunten

Focus op internationalisering , waardoor welzijn werknemers zelf vergeten worden Overbodige en incompetente mensen in het middle management. Veel verschillende afdelingen met elke hun cultuur

Advies aan management

Verlies uw belangrijkste kapitaal , de werknemers, niet uit het oog en sus hen niet met enkel pleisters op de wonden

SD Worx2019-10-03
  9. "Great place to work!"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Antwerpen

Ik werk voltijd bij SD Worx voor 3 jaar

Pluspunten

Flexibiliteit, werksfeer, ambitie van het bedrijf geven goesting om te werken!

Minpunten

Door deze grote ambitie, gaat SD Worx door heel wat veranderingen en dat gaat natuurlijk met de nodige (groei)pijnen.

Advies aan management

Blijven goed communiceren !

SD Worx2019-09-18
  10. "recente ontwikkelingen"

Ik werk voltijd bij SD Worx voor 3 jaar

Pluspunten

enorme flexibiliteit en vertrouwen in de werknemers

Minpunten

continue verhoging workload + onvermogen hoger management om (onpopulaire) beslissingen te nemen

visie concreter doorvertalen

SD Worx2019-09-11