Reviews van Tobania

Bijgewerkt op 11 jan 2021

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
3.8
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Tobania CEO Lode Peeters
Lode Peeters
30 Beoordelingen
Pluspunten
  • "Dynamisch bedrijf, veel potentieel, doet veel voor de werknemers, familiaal, transparant, opleidingen, coaching(in 6 reviews)

• "Duidelijke vlakke structuur die zorgt voor een band met je management en directie(in 5 reviews)

Minpunten
Meer pluspunten en minpunten
Voors en tegens zijn fragmenten uit reviews van gebruikers. Deze zijn niet geschreven door Glassdoor.
  1. "Tobania starter"

5.0
    Huidige werknemer - IT Consultant in Brussel

Ik werk voltijd bij Tobania

Pluspunten

Transparantie, persoonlijke ontwikkeling, ondernemerschap en plezier

Minpunten

Deze moet ik nog ondervinden

November 25, 2020Recruitment & Employer Branding Expert

Wauw, mogen we even blozen? Jouw feedback doet ons oprecht veel plezier. Wat leuk om te lezen dat je bij ons kan groeien en kan sleutelen aan je ondernemersvaardigheden. Daar staan we 100% achter, want die yes-we-can-attitude typeert onze manier van werken nu eenmaal. Kortom, wij weten dat jij een rasechte Tobian bent. Geef er nog een lap op en hopelijk tot snel (live, op kantoor!). Veel succes!

2. "review"

• Diversiteit en inclusie
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Tobania voor meer dan een jaar

Pluspunten

flexibel home office, events, durven veranderen

Minpunten

beperkte doorgroei, hoog verloop, te vaak veranderen van aanpak

3. "Slechte interne communicatie"

2.0
    Voormalige werknemer - Business Developer B2B in Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

Ik heb voltijd gewerkt bij Tobania

Pluspunten

Men organiseert veel evenementen voor de medewerkers

Minpunten

Er heerst een chaos aan interne communicatie, met silo mentaliteit en dubbel werk.

4. "Geven aandacht aan de mens achter de consultant"

• Diversiteit en inclusie
    Huidige werknemer - Functioneel Analist
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij Tobania voor meer dan een jaar

Pluspunten

* Goeie sfeer! * Veel events om consultants te verbinden met elkaar. * Vlakke structuur, management staat voor je klaar om te helpen bij je opdracht. * Open voor innovatie. *Jong en dynamisch

Minpunten

Tot nu toe weinig tot geen minpunten. Doe zo voort

December 8, 2020Recruitment & Employer Branding Expert

Wat leuk om te horen Tobian! We doen er alles aan om jouw professionele carrière op wieltjes te laten lopen. Van fijne collega’s tot innoverende projecten: haal alles uit je all-inclusive-formule, hé. Want als we all-in zeggen, bedoelen we ALL-IN. Oh ja, zien we je op het eerstvolgende event terug?

5. "Zeer toxische bedrijfscultuur"

1.0
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Niet aanbevolen

Ik heb voltijd gewerkt bij Tobania

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden Gemotiveerde collega's Dynamisch bedrijf

Minpunten

Veel verloop van personeel en directie, mensen worden zeer snel aangeworven en worden op de meest onrespectvolle manieren aan de deur gezet. Als ze voor jou als consultant niet snel een nieuwe opdracht vinden, zetten ze je gewoon buiten. Er zijn genoeg mensen die werk zoeken vandaag de dag… De CEO denkt dat hij het voor het zeggen heeft, maar is de speelbal van de manipulaties van zijn directieteam. De enige manier waarop je bij Tobania iets kan betekenen, is als je in de gunst komt bij de CEO of bij een van zijn favorietjes. En opgepast want hun mening verandert zeer snel en voordat je het weet, lig je eruit. Het grote verloop binnen Tobania heeft ook als gevolg dat er geen eenduidige strategie is waarmee het bedrijf zich in de markt kan positioneren. Het sales departement ligt constant in het vizier van de CEO, zij moeten immers zijn levensstijl bekostigen.

6. "onontgonnen potentieel"

2.0
    Voormalige werknemer - Manager in Brussel
    Niet aanbevolen

Ik voltijd gewerkt bij Tobania voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

veel goede en open minded mensen, agiel bedrijf

Minpunten

Plotse cultuurswap van klant- en employee centric naar emotieloos en operational efficiency, en dat in een pure people business. Medewerkers herkennen het bedrijf niet meer waarvoor ze gekozen hebben. Gebrek aan lange termijn visie en strategie. Constante en grote management turn-over. Cashflow onder constante druk. Bedrijf blijft vastzitten in pure T&M business met beperkte toegevoegde waarde voor de klant. Verdeel en heers management ipv eendracht maakt macht.

October 15, 2020Team Tobania

Hallo, bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons. Het klopt dat we heel wat veranderingen hebben doorgevoerd. Als innovatief bedrijf zijn we er nu eenmaal van overtuigd dat we ook in woelige tijden moeten blijven vooruitgaan. We durfden én durven schakelen, maar behouden hierbij koste wat het kost altijd één constante: de tevredenheid van onze Tobians en onze klanten. We vinden het dan ook bijzonder jammer om te lezen dat jij dit niet zo ervaren hebt. Het is nooit simpel om van koers te wijzigen en om een nieuwe strategie te omarmen. Er komt heel wat bij kijken. En verandering vergt tijd. Maar we komen er. Onze mensen staan bij ons altijd op de eerste plaats en we blijven ons dan ook volledig smijten om hen voor de volle 100%te betrekken in ons wingman-verhaal. Zolang we onze TOBE-waarden (Together, Open, Bright & Entrepreneurial) goed bewaren, zullen we altijd een houvast hebben om naar terug te grijpen, want alles begint bij open communicatie en teamwork. We hopen oprecht dat we jouw feedback hebben kunnen kaderen en wensen je heel veel succes in je verdere loopbaan!

7. "Aangename werkplaats"

Huidige werknemer - .NET Developer in Hasselt, Limburg
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Tobania voor 3 jaar

Pluspunten

Aangename werkomgeving, ruimte voor ambitie, opvolging persoonlijke evolutie, ...

Minpunten

Beloningen komen soms wat laat

September 25, 2020Junior Corporate Talent Acquisition Specialist

Dag Tobian! Bedankt voor jouw feedback. We vinden het enorm belangrijk om naar onze Tobians te luisteren, want alleen zo gaan we vooruit! Wat leuk om te lezen dat je je volledig thuis voelt in onze werkomgeving. Hoe is het daar in Hasselt? Geef ons zeker een seintje als je nog eens in Strombeek-Bever bent. Heb je jouw groeiplan al kunnen aankaarten bij je manager? We raden je zeker aan een check-in-moment met hem of haar in te plannen via Intuo. Zo kunnen jullie hier samen eens grondig doorgaan. Veel succes nog Tobian, you rock!

8. "BTS"

Voormalige werknemer - Business Support Consultant in Brussel

Ik voltijd gewerkt bij Tobania voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Extra legale voordelen, activiteiten, e-mails

Minpunten

Salaris, communicatie, HR, opvolging, doorgroeimogelijkheden

September 9, 2020Junior Corporate Talent Acquisition Specialist

Hallo, bedankt voor jouw feedback! Wat leuk om te lezen dat onze e-mails in het oog springen. Kan je ons wat verder toelichten waarom ze zo goed zijn? Dan kunnen we jouw tips zeker en vast verwerken in onze verdere communicatie. Werken bij Tobania is “all-inclusive”. We vinden het dan ook bijzonder jammer dat jij dit niet zo ervaren hebt. Waar liep de opvolging van onze HR-collega’s stroef volgens jou? Om verdere doorgroeimogelijkheden te verzekeren, werken we voortdurend aan nieuwe interne initiatieven. Niets zo belangrijk! Zo richtten we onlangs My TobCareer op, een interne jobbeurs voor onze junior consultants waarin ze hun ambities en carrièremogelijkheden kunnen bespreken. Heb jij hier nog aan kunnen deelnemen als Tobian?

9. "Groeipijnen"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij Tobania

Pluspunten

Dynamisch Ondernemende cultuur Ambitieus bedrijf Opportuniteiten Groeiend bedrijf

Minpunten

Visie Weinig geduld Gebrek aan transparantie Onvoldoende CRM Onduidelijke structuur

10. "Leuk dan weinig opvolging en veel verloop"

Voormalige werknemer - Senior Consultant

Ik voltijd gewerkt bij Tobania voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

Leuke sfeer, vele drinks en feestjes

Minpunten

Weinig opvolging, weinig people en change management.

Weergave: 1 - 10 van 53 reviews in het Nederlands