Vragen tijdens solliciteren bij Computer Task Group | Glassdoor.be

6 Sollicitatiereviews

2,8

Moeilijk
Gemakkelijk
Reviews geschreven in het:Nederlands (6), Engels (51)

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 5 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group in juni 2020.

CV opsturen -> telefonisch gesprek van +- 45 minuten -> advies opdrachtcoach -> kennismaking. Negatief advies gekregen omdat ze momenteel vooral werk hadden rond gent en oost/west vlaanderen, zelf woonachtig nabij Leuven. Iets te ver, dus zagen ze het niet zitten op langere termijn.

Negatieve ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 3 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group in januari 2020.

Eerst een telefonisch interview met één van de recruiters achteraf met dezelfde persoon een gesprek op kantoor bij hen dat gevolgd werd door meteen een 2e gesprek met één van de Team Managers. Zeer uitgebreid gesprek maar je merkt dat dit een fabriek is.
    Achteraf ging ik binnen de week iets horen maar niets meer gehoord, zegt genoeg hoe "professioneel" dit bedrijf is. Geen aanrader!

Sollicitatiegesprek voor de functie IT Recruiter

Kandidaat voor anonieme sollicitatie in Brussel
    Negatieve ervaring
    Moeilijk sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 4 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group (Brussel) in januari 2019.

Dit was een van de meest stomme intervieuws ooit. Ik werd opgebeld door de recruiter van het bedrijf en die stelde een heleboel vragen over mijn vorige werkgever; heel indringend. Hij wilde weten waarom ik niet voltijds werkte, stelde ook veel vragen over mijn opleiding hoe ik dat organiseer, terwijl dat niets met de job te maken had. Dus ik kreeg een aantal indringende vragen over mijn vorige werkervaring alsof hij naar de vraag bij een antwoord zocht. Uiteindelijk kreeg ik een e-mail na een paar dagen om te zeggen DAT ZE NIETS VOOR MIJ HADDEN EN OOK NIET BIJ HUN KLANTEN.
    Hoe kan iemand die voor HR werkt zo een uitspraak doen, dat zegt al genoeg over de rest van het bedrijf, dat ze zo respectloos met mensen omgaan. Als je effectief vind dat iemands profiel niet past binnen het bedrijf, zeg dan desnoods dat het geen match is en op basis waarvan, maar zo droog was nergens voor nodig. Hij ging er automatisch van uit dat ik dezelfde arbeidsvoorwaarden verwachtte als mijn vorige werkgever?
    Dan werk ik nog liever voor een onderneming die mee met de tijd evolueert.

• Waarom werkte je deeltijds? (met de veronderstelling dat ik weer naar zo iets op zoek was, terwijl ik expliciet heb gezegd deeltijds!) Zoek je nu weer iets deeltijds (terwijl ik expliciet gezegd heb dat ik ik voltijds wil werken, een van de vele valstrikken)   Vraag beantwoorden

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb online gesolliciteerd. De procedure duurde 2 dagen. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group (Diegem) in februari 2017.

Eerst een kort telefonisch gesprek gevolgd door 2 sollicitatiegesprekken op 1 dag. Diezelfde avond nog een voorstel. Volgende dag opnieuw naar de kantoren om een contract te tekenen.

Ze zeggen wel dat dit een uitzondering was dat alles zo snel gebeurd omdat ze nog mensen nodig hadden voor de volgende opleiding.

Gemiddeld sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group (Diegem) in juli 2016.

Gesprek met Competence Developer en Manager om de skills en culturele match te checken, een 2de ronde met een HR medewerker om tot een overeenkomst te komen ivm loon en andere arbeidsvoorwaarden.

• Welke fouten heb je gemaakt in het verleden en hoe zou je dat nu anders aanpakken?   Vraag beantwoorden

Eenvoudig sollicitatiegesprek

Ik heb via een werknemersdoorverwijzing gesolliciteerd. De procedure duurde 2 weken. Ik heb gesolliciteerd bij Computer Task Group (Diegem) in januari 2016.

Duidelijke procedure hr, consultant en vervolgens je toekomstige verantwoordelijke competence manager
    Persoonlijke aanpak, wel steeds proberen drukken van arbeidsvoorwaarden.
    Wel snel inspelend op situatie met vrijwel onmiddellijke feedback.
    Goed bedrijf voor jonge krachten

Er zijn geen andere reviews in het Nederlands voor dit bedrijf. Reviews weergeven die zijn geschreven in het: Engels (51)

Laat uw droombaan niet aan u voorbijgaan