Reviews van Lidl

Bijgewerkt op 27 mei 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .
3.3
56%
Aanbevelen bij een kennis
76%
Waardeert directeur
Lidl CEO Ignazio Paterno (no image)
Ignazio Paterno
9 Beoordelingen
  1. "Enjoyable"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Supervisor 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Lidl

    Pluspunten

    Fast paced and willing to teach for upward movement

    Minpunten

    Have to be willing to adapt and take constructive criticism in stride

    Lidl2020-05-27
  2. "Confused Company"

    3.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Sales Associate/Cashier 

    Ik deeltijd gewerkt bij Lidl voor meer dan 1 jaar

    Pluspunten

    Pay for experience Hours were good initially Duties weren't horrible

    Minpunten

    Change of management made things worse Corporate and management weren't on the same page

    Verder lezen
    Lidl2020-05-23
  3. "It's ok"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Store Supervisor 

    Ik werk deeltijd bij Lidl voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Good Pay, benefits, pto, holiday pay.

    Minpunten

    Long hours, upper management, very demanding

    Lidl2020-05-12
  4. "No identity"

    1.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Sales Associate 
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als deeltijd bij Lidl

    Pluspunten

    Easy job, decent wage, Management etc.

    Minpunten

    No identity in the us

    Verder lezen
    Lidl2020-05-17
  5. "Better work-life balance and management needed"

    1.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Supervisor in Orangeburg, SC
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

    Ik werk voltijd bij Lidl

    Pluspunten

    Pay, Benefits, Employees, Customers, Fast-paced, Friendly

    Minpunten

    Very physically demanding work. Poor work-life balance due to shortage of employees. Supervisors end up working long hours to make up for absent/sick employees. While the pay is good, it's not always a healthy work environment where a few end up holding up the work constantly. The overload of a very physical job ends up building resentment and creates a lot of conflict. Unfortunately, many manager and supervisors aren't very experienced or professional enough to work to address employee conflict and end up creating a more toxic work environment.

    Verder lezen
    Lidl2020-05-06
  6. "Store Associate"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Store Associate in Bon Air, VA
    Aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij Lidl voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Trained in every area, Benefits

    Minpunten

    Not always trained efficiently Not always team support Hours may be cut

    Verder lezen
    Lidl2020-03-30
  7. Nuttig (1)

    "Micromanagement, terrible management, cold-hearted employees"

    1.0
    Voormalige werknemer - Purchasing Analyst in Arlington, VA

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Lidl gewerkt

    Pluspunten

    Free giveaways on Fridays, good benefits, and a nice, modern office (though that doesn't really get you too far when the rest of the company is a joke)

    Minpunten

    Management is the absolute worst!!! Where do I even begin? My line manager "never had the time" to train me on any of my tasks, due to a combination of two reasons: she was too busy kissing her own manager's butt, or she was constantly being assigned these ridiculous tasks with completely unreasonable deadlines which are apparently a "priority". My manager then proceeded to get angry with me and call me out in front of our entire team because I wasn't trained on one of my main tasks and ended up making a mistake. Last minute tasks come up nearly every day, but with no real reasoning other than the fact that someone messed up something along the lines and now others are stuck fixing it. Management seems terrified of what they call "International", which is basically the main European Lidl office. They refuse to deviate from International's processes, which is why they cannot adapt to the US market. Why do you think they still aren't a top player in the US grocery market? This company is a serious mess. Favoritism is fully present and employees are scared to stop kissing managers' butts for fear they will get fired out of the blue, which actually happens! Micromanagement was so harsh to the point where I constantly felt I was being watched. I was constantly questioned about what I was doing and why. There is no trust for employees, managers treat them like 5 year olds who have never worked a day in their life! Lastly, the environment is scarily similar to a high school - employees are genuinely mean without cause, and talk behind each other's backs. They spy on each other and tattle to their managers! My best advice: listen to these red flags and accept them, no matter how attractive the benefits are, or how cool the office is, or how glamorous the work sounds.

    Verder lezen
    Lidl2020-04-14
  8. Nuttig (1)

    "Best job"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Cashier/Sales Associate/Stocking 

    Ik werk voltijd bij Lidl

    Pluspunten

    Best job ever just was assigned to store that's really far from me

    Minpunten

    None at all ,very easy job

    Lidl2020-03-01
  9. "Supervisor"

    5.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Store Supervisor in Oakland, CA
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Lidl

    Pluspunten

    They are a great company to work for

    Minpunten

    They are new which makes them iffy

    Verder lezen
    Lidl2020-03-01
  10. Nuttig (2)

    "Average company to work for"

    2.0
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Store Manager 
    Positief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Lidl voor 3 jaar

    Pluspunten

    Successful company, loyal team members that seem to give more than they take.

    Minpunten

    By the time you work out all the extra hours you do above the 40, your hourly rate becomes less and less.

    Verder lezen
    Lidl2020-03-07
Er zijn 1652 reviews gevonden
</>Embed