Reviews voor SAP | Glassdoor.be

Bill McDermott
5.331 beoordelingen

Reviews van werknemers

Sorteren: PopulairBeoordelingDatum

1. "enabler van de intelligente onderneming"

Huidige werknemer - Partner Solution Center manager
    Huidige werknemer - Partner Solution Center manager

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan 10 jaar)

Pluspunten

- innovatieve producten
    - double digit groei
    - flexibele uren en homewording mogelijk

Minpunten

fileproblematiek wegens kantoor gelegen in Brussel

8 okt. 2018 – Life at SAP Team

2. "Zoals het hoort, maar dan beter!"

Huidige werknemer - Senior Solutions Architect in Brussel
    Huidige werknemer - Senior Solutions Architect in Brussel

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Work hard play hard principe, trekt top talenten aan, heeft top producten en services en daardoor ook een goed imago op de markt. Verloning naar werk, wie goed en hard werkt, kan hier een mooie carrière uitbouwen. Daarnaast ook veel plaats voor fun! Ook een prachtig vernieuwd kantoor met veel groen binnen.

Minpunten

Veel interne competitie, kan gezond zijn maar individuele targets leiden soms tot lastige samenwerking. Anders weinig minpunten te melden, al bij al zeer tevreden van de werkomgeving.

Advies aan management

Denk eraan om meer groepstargets te geven ipv 100% individuele targets voor sommige profielen.

23 mei 2018 – Employer Brand Marketing Coordinator

We waarderen uw eerlijkheid en uw realistische kijk op SAP.

3. "TOP!"

Huidige werknemer - Solution Sales in Brussel
    Huidige werknemer - Solution Sales in Brussel
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan 5 jaar)

Pluspunten

- Dicht bij de bron
    - Verloning
    - Netwerk

Minpunten

- Veeleisend ( maar dat mag: je krijgt er veel voor in return

5 apr. 2018 – Employer Brand Marketing Coordinator

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te geven. Het is fijn dat u graag bij SAP in dienst bent.

4. "SAP BeLux maakt het verschil voor mensen"

Huidige werknemer - C O O in Brussel
    Huidige werknemer - C O O in Brussel

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan 10 jaar)

Pluspunten

Het SAP BeLux team is een gedreven team van gemotiveerde professionals.
    Het team maakt het verschil voor kinderen in BeLux. Het geeft kinderen die het nu wat moeilijk hebben een duwtje in de rug en maakt ze klaar voor een succesvolle toekomst.
    Het team kan rekenen op de 90.000 gemotiveerde collega's van SAP wereldwijd. Samen met deze internationale groep helpen ze bedrijven en ondernemers in BeLux om de digitale transformatie verder te zetten en halen ze best practices naar hier, die bedrijven een nieuwe aanpak geven en zo hun groei verzekeren.
    Het BeLux SAP team zet sterk in op diversiteit, cross gender, culture, age en disability. Zo gebruiken ze de kracht van het diverse team om gezamelijk doelen te behalen.

Minpunten

Werken bij SAP Is een commitment. work hard play hard

keep on going guys

5 apr. 2018 – Employer Brand Marketing Coordinator

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u deel uitmaakt van ons team!

5. Nuttig (2)

"SAP, not that ERP dino anymore!"

Huidige werknemer - Marketing in Brussel
    Huidige werknemer - Marketing in Brussel

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan 10 jaar)

Pluspunten

Loyale werkgever, leuke collega's, flexibele werktijden, marktconform tot mooie lonen. Erkenning voor je werk - win/win situatie als beide partijen geven en nemen! Doorgroeimogelijkheden binnen bedrijf zeer groot.

Minpunten

Hoge werkdruk - work/life balance = challenge! Sales driven organisatie, kwartaal druk waardoor de cijfers soms belangrijker worden dan het menselijke aspect.

Advies aan management

Hoge concentratie voor klanten moet behouden blijven, is werkpunt! Oog hebben voor de soms te hoge werkdruk met te weinig mensen... burnouts?

22 mrt. 2018 – Employer Brand Marketing Coordinator

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is altijd prettig werknemers te zien die al zo lang bij het bedrijf zijn als u! We begrijpen dat werk veeleisend kan zijn, maar we willen dat onze... Meer

6. "Leading"

Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan gehad bij SAP

Pluspunten

Marktleider waar de can-do attitude primeert, je kan er flexibel werken, daarnaast is het hard werken én veel verdienen. Competent, fun team.

Minpunten

Sterk kwartaalgedreven waardoor de value proposition vaak teniet wordt gedaan richting kwartaalcijfers en méér kortingen, hoge werkdruk met hoge verwachtingen. Minder Duitse degelijkheid, meer Amerikaanse sales attitude.

Advies aan management

Focus op de value proposition en niet op de kortingen naar het einde van elk kwartaal. Cultiveer het aanwezige talent om het te laten bloeien.

7. "Beste werkgever in mijn carrière"

• Senior management
    Huidige werknemer - Senior Presales Consultant in 's-Hertogenbosch (Nederland)
    Huidige werknemer - Senior Presales Consultant in 's-Hertogenbosch (Nederland)

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Ik ben zojuist 50 jaar mogen worden en heb tijdens mijn bijna 30 jaar carrière al diverse werkgevers gehad. Na ruim 1,5 jaar in dienst te zijn van SAP mag ik concluderen dat het verreweg de beste werkgever is. De arbeidsvoorwaarden zijn top. Primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden heb ik niet beter meegemaakt. Je staat zelf aan het stuur van je verdere ontwikkeling. De mogelijkheden zijn er meer dan genoeg. Locatie en moment van werken kan je grotendeels zelf bepalen.

Minpunten

SAP is een high performance organisatie. De werk/privé balans kan hierdoor onder druk komen te staan, maar er is een goede balans in piekmomenten. Piekmomenten zijn een natuurlijk onderdeel van een presales functie. Het geeft mij persoonlijk juist veel energie.

8. "Inspirerend, Uitdagend en Fun"

Huidige werknemer - directeur sales
    Huidige werknemer - directeur sales
    Waardeert Directeur

Ik heb een voltijdbaan bij SAP

Pluspunten

Inspirerende klanten en inspirerende oplossingen
    Duidelijke strategie
    Constante transformatie om vooruit te komen

Minpunten

Uitdagingen kunnen erg uitdagend zijn maar dat houdt je scherp.

9. "Flexibel en innovatief bedrijf om voor te werken!"

• Senior management
    Huidige werknemer - Marketing in 's-Hertogenbosch (Nederland)
    Huidige werknemer - Marketing in 's-Hertogenbosch (Nederland)

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan een jaar)

Pluspunten

Super bedrijf om voor te werken, te leren en te groeien. Er wordt veel aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling om het beste uit de medewerkers te halen. Zeer goede, sterk bovengemiddelde arbeidsvoorwaarden en volop carrière mogelijkheden binnen iedere afdeling. Zelf ervaar ik een fijne onderlinge en open sfeer tussen collega's en medewerkers krijgen veel vrijheid in hun werk. Voor starters een geweldige kans om op breed vlak te leren en je carrière te beginnen!

Minpunten

Zeer resultaat- en target gedreven en de werkdruk kan hoog zijn. Veel politiek en complexe processen. Bepaalde zaken zijn moeilijk voor elkaar te krijgen ivm beleid.

10. "Great place to work & grow"

• Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer in Den Bosch, Noord-Brabant (Nederland)

Ik heb een voltijdbaan bij SAP (Langer dan 10 jaar)

Pluspunten

SAP is een hele fijne werkgever die veel te bieden heeft voor persoonlijke ontwikkeling van werknemers. Daarnaast flexibele arbeidsvoorwaarden die mee kunnen veranderen naar gelang de levensfase of privéomstandigheden van een werknemer. Er is veel vrijheid en ruimte voor nieuwe ideeën, creativiteit. Ook veel aandacht en concrete programma's voor de gezondheid van medewerkers.

Minpunten

SAP biedt veel, maar vraagt ook veel verantwoordelijkheid, tijd, prestaties.

Advies aan management

Verdere innovatie van arbeidsvoorwaarden om mee te groeien met de veranderende behoeften van nieuwe werknemers.