Reviews voor Infosys | Glassdoor.be

Reviews van Infosys

Bijgewerkt op 23 jul 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

Er zijn 34829 reviews gevonden

4242 Beoordelingen
  1. Uitgelichte beoordeling

"About infosys"

Ik werk voltijd bij Infosys

Pluspunten

Good infrastructure,no work pressure , Much time to do personal works,good Security ,good number of women employee

Minpunten

Only tool based work ,most of time employee is on pool , no transparency in management,not much technical work,bad saley ,no value to fresher ,hike is very less and influence by internal poltics

Infosys2019-02-14
  2. "Good"

Ik werk bij Infosys

Pluspunten

- Goede werksfeer - Fijne collega's

Minpunten

- Weinig uitdaging - Weinig doorgroeimogelijkheden - Er worden teveel fabrieken gesloten waardoor er weinig mogelijkheden zijn tot promotie voor jonge werknemers

Infosys2017-11-24
  3. "Review Infosys"

Voormalige werknemer - Senior Client Executive in Amsterdam

Ik heb gewerkt bij Infosys

Pluspunten

Infosys acteert als een global ICT delivery onderneming met zijn roots in India. Kwaliteit is ok.

Minpunten

Onrealistische targets, geen lokale know how.

Advies aan management

Goede sales niet demotiveren met onrealistische targets, hoogmoed komt voor de val.

Infosys2015-06-17
  4. "Het was een zeer goede leercurve."

Huidige werknemer - Technology Analyst

Ik werk voltijd bij Infosys voor 5 jaar

Pluspunten

Geweldige werkcultuur vooral waar ik werkte.

Minpunten

Loyaliteit wordt geen rekening mee gehouden

Advies aan management

Houd dezelfde spirit vast als de oprichters van het bedrijf

Infosys2014-10-06
  5. "Bedrijf beoordeling"

Huidige werknemer - Hoofd technologie in Amsterdam
    Aanbevolen
    Goedkeurende mening over directeur

Ik werk voltijd bij Infosys voor 3 jaar

Pluspunten

Goed bedrijf om voor te werken.

Minpunten

Vrijetijdsbeleid, beloningsstructuur moet worden herzien

Infosys2014-10-17
  6. "Als je in de schimmel leeft, is alles goed. Kleur niet buiten de lijntjes."

Huidige werknemer - Project-Manager in Amsterdam
    Aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Geen mening over directeur

Ik werk voltijd bij Infosys voor meer dan een jaar

Pluspunten

Interessante projecten. Zeer goed betaald.

Minpunten

Gefocust op India, geen groei mogelijk voor een niet-Indische werknemer, elk initiatief wordt lamgelegd door het 'not-invented-here'-syndroom. Dus als je hier begint te werken, wees zeker dat dat het niveau is waar je wilt werken en verwacht geen progressie.

Advies aan management

Verwijder de oude laag van aangekoekt middelmanagement, ze blokkeren elke vorm van innovatie en vooruitgang

Infosys2014-10-14
  7. "Goed voor een ongedwongen start maar niet aanbevolen voor de serieuze programmeur"

Voormalige werknemer - Senior Systems Engineer
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Infosys voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Sommige van de DC's (development centers) hebben eigenlijk een leuke sfeer om te werken. Gelegenheid om te sporten, houd je lichaam fit. Soms, verkrijgen van een goed merk waarde tijdens het overschakelen naar andere bedrijven of hogere studies.

Minpunten

Veel! ontelbaar .. Vanaf de bovenste verdiepingen tot e laagste, het is allemaal verpest! Management is tegenwoordig zo slecht dat de werknemer denkt van de baan te veranderen voordat hij de baan heeft. Salaris is helemaal een droom nu. Mensen zullen nooit bij de beoogde eenheden/projecten gezet worden waar ze echt zichzelf willen verbinden met hun passie!

Advies aan management

Open alsjeblieft je ogen en breng wat tijd door in een stoel van een werknemer in de lagere hiërarchie.

Infosys2014-10-05
  8. "Software-ontwikkelaar"

Ik werk bij Infosys

Pluspunten

1) Het is een productgebaseerd bedrijf en het beleid is anders dan die van de dienst op basis van het Infosys-bedrijf. 2) Je komt te werken met getalenteerde mensen ..

Minpunten

1) Je moet over een goede GPA beschikken om geselecteerd te worden voor de eerste ronde.

Infosys2014-08-06
  9. "Goede contacten en mogelijkheden om verschillende rollen uit te proberen, maar promoties zijn beladen met diepgewortelde politiek"

Huidige werknemer - Anonymous
    Neutraal vooruitzicht

Ik werk bij Infosys

Pluspunten

Je vaardigheid, kwaliteiten worden erkend en op basis daarvan worden er kansen gegeven. Salarissen zijn concurrerend.

Minpunten

Bewegingen binnen de organisatie en promoties worden meer aangedreven door te netwerken binnen de organisatie. 'Grootvader-bepalingen' heersen binnen de hele organisatie. De leiding is niet bij hen die het zouden verdienen, eerder wordt middelmatigheid aangemoedigd.

Advies aan management

Herken de oorzaak voor zo een hoog slijtagepercentage en breng de culturen weer samen

Infosys2014-08-05
  10. "Teveel gericht op offshore. Geen investering in middelen."

Voormalige werknemer - IT-Architect in Amsterdam
    Neutraal vooruitzicht

Ik voltijd gewerkt bij Infosys voor meer dan 1 jaar

Pluspunten

- Het salaris is heel goed vergeleken met andere technologie consulting bedrijven. - De omvang van het bedrijf, hun mondiale aanwezigheid en de lage gefactureerde tarieven maken het mogelijk voor hen om geprefereerd leverancier te zijn voor vele grote klanten, zoals banken en quad play operators. Dit op zijn beurt biedt hen toegang tot hele spannende projecten van grote omvang en met hele coole technologieën.

Minpunten

- Ze investeren niet in middelen. Dus als je niet meet hoe iets fatsoenlijk gedaan moet worden, kan je op onderzoek uitgaan en het zelf leren, of verloren blijven. Dit betekent dat de kwaliteit van de middelen er laag kan zijn (aangezien niet iedereen proactief is), wat uiteindelijk een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van het geleverde. - Om kosten laag te houden is er een grote focus op offshoring. Ik heb er...

Meer weergeven

Advies aan management

Investeer fatsoenlijk in middelen, huur hoogvaardige seniors (niet zomaar seniors) om de onervarenen de weg te wijzen. De constante kloof tussen offshore en onsite moet overbrugd worden.

Infosys2013-12-10
Er zijn 34829 reviews gevonden