Reviews voor Salesforce | Glassdoor.be

Reviews van Salesforce

Bijgewerkt op okt 22, 2019

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

4.3
SterSterSterSterSter
BeoordelingstrendsBeoordelingstrends
86%
Aanbevelen bij een kennis
96%
Waardeert directeur
Salesforce CEO Marc Benioff and Keith Block
Marc Benioff and Keith Block
637 Beoordelingen
  1. "Business mapping sales prep coordination"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijd gewerkt bij Salesforce

    Pluspunten

    Goed salaris. Sales minded. Door groei mogelijkheden

    Minpunten

    In Ierland onrustig stress vol

    Advies aan management

    Meer stabiliteit minder interne concurrentie

    Salesforce2019-06-07
  2. Nuttig (9)

    "Zeer salesdriven"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Account Executive in Amsterdam
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht
    Afkeurende mening over directeur

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Salesforce gewerkt

    Pluspunten

    De medewerkers die ik heb gesproken waren professioneel en attent.

    Minpunten

    Angstcultuur ontstaan door prestatie omgeving. Persoonlijk succes gaat voor bedrijfsbelang.

    Advies aan management

    Zorg dat je jouw medewerkers de ruimte geeft om te ontwikkelen en laat ze fouten maken. Als je een giving back model extern hanteert zorg dan dat dit ook intern gehanteerd wordt. Zo binnen, zo buiten.

    Salesforce2019-06-06

    Reactie van Salesforce

    June 18, 2019Linda Aiello, SVP International Employee Success

    Even though you're no longer an employee, could you please tell us more by contacting our third-party provider Ethicspoint at http://www.salesforce.ethicspoint.com/? Doing so will help us directly address the concerns you have raised and make this a better workplace for all.

  3. "Super werkgever"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Anonieme werknemer 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Salesforce

    Pluspunten

    Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling Goede Work-Life Balance Behulzame collega's Transparant

    Minpunten

    Sales driven cultuur Zeer Amerikaans Matrix organisatie

    Salesforce2019-03-05
  4. "Graduate Program"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Associate Business Analyst in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Salesforce

    Pluspunten

    Veel vrijheid & vertrouwen vanuit mijn manager, veel kansen, meest innovatieve bedrijf!

    Minpunten

    Competitieve werksfeer, iets te Amerikaans af en toe, geen goede structuur van het graduate program.

    Salesforce2018-02-24
  5. Nuttig (5)

    "Best ok maar je moet wel in lijn lopen van de eigenaar"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Technisch projectmanager in Houten
    Niet aanbevolen
    Positief vooruitzicht

    Ik heb korter dan een jaar als voltijd bij Salesforce gewerkt

    Pluspunten

    Snel groeiend bedrijf, wanneer je hier succes maakt dan kan je snel stappen maken. Ik verwacht dat ze hier binnenkort wel teamleads moeten gaan aannemen.

    Minpunten

    De eigenaar heeft veel invloed, hij is erg grechtleinig en het heeft een beetje een huis tuin en keuken gehalte. Wat ik jammer vind is dat het platform zelf erg gebruiksonvriendelijk is en dat het een jaar kost om het platform zelf te leren kennen. Qua bedrijfscultuur is het heel relaxed behalve als een van de leden van het management in de buurt zijn wat bijna altijd zo is.

    Advies aan management

    Probeer ook los te laten en het niet te zien als een kindje (wat heel moeilijk is, dat begrijp ik) Luister echt naar je medewerkers en probeer een beetje vertrouwen te hebben, ook als er types binnenkomen die niet op jezelf ijken. Geef vertrouwen dan krijg je ook vertrouwen terug.

    Salesforce2018-01-12
  6. Nuttig (1)

    "Prachtig innovatief bedrijf"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - RVP Sales in Amsterdam
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Salesforce voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Veel kansen, tevreden klanten en betrokken medewerkers. De sfeer is er een van hard werken maar in een prettige setting.

    Minpunten

    Niet echt minpunten, wel belangrijk dat gender balance gezond blijft, dit geldt voor veel IT bedrijven maar ook voor salesforce

    Advies aan management

    Probeer het ondernemende karakter te behouden

    Salesforce2016-05-19
  7. Nuttig (10)

    "10% is succesvol, 90% niet"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Customer Success Manager in Utrecht
    Niet aanbevolen
    Negatief vooruitzicht

    Ik heb voltijdgewerkt bij Salesforce voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    - Sterke technologie, sluit goed aan bij wat klanten willen - Goed voor je CV - Kan goed betalen (commissie) mits je maar de juiste klanten hebt

    Minpunten

    - Harde, egocentrische salescultuur - Interne strijd tussen salesmensen om hun omzet / klanten en bonussen te claimen - Bureaucratisch salesproces - 28 sales executives weggegaan in 2014 (van de 35) - Te kleine vijver van klanten voor te veel salesmensen - Kopie van de 'alpha dog' salescultuur van Oracle/Siebel

    Advies aan management

    Verkoop die took, want het plafond is bereikt.

    Salesforce2015-06-08
  8. Nuttig (6)

    "Commerciële turbulentie bij een overmaatse start-up."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Solutions Architect in Utrecht
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk al langer dan een jaar als voltijd bij Salesforce

    Pluspunten

    Zeer commercieel. Één van de beste marketingmachines ter wereld met een uitstekend product. Gericht op andere bedrijven te helpen uitgroeien klantgerichte bedrijven met behulp van cloudtechnologie, zonder uit te wijken naar andere markten. De beste lonen, voorwaarden etc. die ik ooit gezien heb op het niveau waarop ik heb gewerkt.

    Minpunten

    Organisatie is opgesplitst in alleenstaande torens, waardoor de afdelingen niet kunnen samenwerken voor een cliënt. Sommige collega's richten zich op 'laaghangend fruit' en niet op het vechten voor hun aandeel bij de ondernemingsklanten. Hoewel mijn aanvraag goed ging, zie ik veel kandidaten te lang wachten op feedback.

    Advies aan management

    Verwijder de afscheidingen tussen verkoop, CFL en diensten. Verkoop op het ondernemingsniveau door verkoop van oplossingen en blijf dat doen gedurende de hele levenscyclus.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Salesforce2014-02-23
  9. Nuttig (2)

    "Groot product, grote winst, omzet haaientank, slechte balans tussen werk en prive-leven"

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Voormalige werknemer - Account Executive 
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik heb voltijdgewerkt bij Salesforce voor meer dan 3 jaar

    Pluspunten

    Salesforce is echt een geweldig product voor CRM en de klantenservice. Het Force.com-platform is ook erg sterk voor aangepaste mobiele toepassingen.

    Minpunten

    Het tempo ligt extreem hoog en de objectieven worden jaar op jaar verhoogd, zonder verhoging van de salarissen en provisies. De verkoop vecht om de rekening en gelegenheidseigendom is normaal.

    Advies aan management

    Het duurt meer dan een jaar om een verkoper op snelheid te krijgen; ze niet zo snel verbranden zou een makkelijke manier zijn om de omzet te verhogen.

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Salesforce2013-09-16
  10. Nuttig (1)

    "Veel kansen, uitdagende projecten om aan te werken."

    SterSterSterSterSter
    • Werk/privé-balans
    • Cultuur en waarden
    • Carrière­mogelijkheden
    • Vergoeding en arbeidsvoorwaarden
    • Senior management
    Huidige werknemer - Lid technische staf in Utrecht
    Aanbevolen
    Positief vooruitzicht
    Goedkeurende mening over directeur

    Ik werk voltijd bij Salesforce voor meer dan een jaar

    Pluspunten

    Geweldige teams, veel energie, innoveer producten om aan te werken of om jezelf te ontwikkelen.

    Minpunten

    Geen echte minpunten, misschien de lange dagen, maar dat ligt aan het gebied :).

    Vertaald uit het Engels
    Toon origineel
    Salesforce2012-09-19
Er zijn 5169 reviews gevonden