Reviews voor Philips | Glassdoor.be

Reviews van Philips

Bijgewerkt op 10 feb 2020

Als u wilt filteren op reviews, moet u zich of .

3.8
Aanbevelen bij een kennis
Waardeert directeur
Philips President and CEO Frans van Houten
Frans van Houten
1.192 Beoordelingen
  1. "Volwassen HR organisatie met goed opgebouwde processen"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Philips

Pluspunten

- Over het algemeen een vriendelijke omgeving - Goed gedefinieerde processen en rollen - Het geavanceerde landschap van implementatie van HR-systemen en integratie met andere systemen

Minpunten

- Hoog niveau bureaucratie wanneer het gaat om verandering

Philips2019-10-04

October 10, 2019Talent Brand Manager

Hi there, thanks for sharing some of your experiences with working for Philips here. Great to hear you appreciate the work environment and the HR landscape. Glad to have you on board, all the best with your career!

2. "algemeen"

Ik heb voltijd gewerkt bij Philips

Pluspunten

een goede werkgever voor personeel

Minpunten

geen min punten voor dit bedrijf

Philips2019-06-19

June 20, 2019Talent Brand Manager

Thanks for sharing! It's good to hear you felt at home working for Philips. All the best in your future endeavors. :)

3. "Marketing"

Neutraal vooruitzicht

Ik heb voltijd gewerkt bij Philips

Pluspunten

Groot bedrijf, innovatieve producten, internationaal, R&D focus

Minpunten

Niet altijd even professioneel, micromanagement van directe baas, veel verandering, s

Philips2019-04-15

May 3, 2019Talent Brand Manager

Bedankt voor het vertellen over je tijd bij Philips en voor het delen van je eerlijke feedback. Wij streven er continu naar om te verbeteren in zowel onze rol als fabrikant als werkgever en jouw feedback als voormalig werknemer is hiervoor van grote waarde. We wensen je alle goeds voor de toekomst.

4. Nuttig (4)

"Philips, the zero accountability company"

Niet aanbevolen
    Afkeurende mening over directeur

Ik heb voltijd gewerkt bij Philips

Pluspunten

Potentiële mogelijkheden zijn legio, de machine draait altijd door - of men nu goed zijn werk doet of niet. Comfortabel en uneventful. Werken voor Philips is zoals Philips producten - er is geen zak aan, maar het werkt.

Minpunten

Verantwoordelijkheid wordt zodanig verdeeld dat niemand echt ergens verantwoordelijk voor is. Er wordt gedaan alsof men innovatief is, echter, innovatieve bedrijven kopen boven marktwaarde maakt je niet innovatief. Reactief en outdated. Binnen een paar jaar is Philips irrelevant.

Philips2018-04-18

April 26, 2018Talent Brand Manager

Goedemorgen, we vinden het jammer om te horen dat je niet de beste ervaringen hebt gehad toen je met ons werkte. Het is erg waardevol dat je je eerlijke feedback hier deelt, want natuurlijk zijn we altijd op zoek naar verbeterpunten, en we zijn blij dat je er een paar met ons hebt gedeeld.

5. "Order manager"

Huidige werknemer - Anonieme werknemer

Ik werk voltijd bij Philips

Pluspunten

Salaris, Arbeidsvoorwaarden, Cultuur, Informeel, Bonusregeling, Thuiswerken

Minpunten

HR Training Doorgroeimogelijkheden Persoonlijke aandacht Geen afwisseling in het werk

Philips2017-12-03

December 7, 2017Talent Brand Manager

Hallo, hartelijk dank voor het delen van je ervaringen als werknemer van Philips. Juist als huidige werknemer is je feedback zeer belangrijk voor ons want het helpt ons onze services te verbeteren. Dank je wel!

6. "project office"

Ik heb voltijd gewerkt bij Philips

Pluspunten

hoge mate van zelfstandig werken met grote flexibiliteit waarbij gedeeltelijk thuiswerken ook tot de mogelijkheden behoort.

Minpunten

om de 2 @ 3 jaar wijzigingen in het management wat meestal ook wijzigingen in de manier van werken of wijzigingen in prioriteiten tot gevolg heeft

Philips2017-07-25

July 27, 2017Talent Brand Manager

Goedemorgen. Het is goed om te lezen dat je Philips als werkgever zou aanraden bij andere potentiële collega's. Flexibiliteit is iets wat we nastreven en thuiswerken is daarom in veel rollen ook een mogelijkheid. Bedankt voor het aandragen van adviezen en voor het delen van je eerlijke mening. Wensen we je nog een hele fijne dag toe!

7. "Philips"

Goedkeurende mening over directeur

Ik werk bij Philips

Pluspunten

Mentaliteit, flexibiliteit, gedrevenheid collega's, missie van het bedrijf

Minpunten

Werkdruk, visie op bepaalde afdelingen, processen suboptimaal,

Philips2017-04-27

May 4, 2017Talent Brand Manager

Hallo, dank je voor je recensie en aanbeveling!

Verder lezen
  8. "uitdagend maar onberenkenbaar"

Huidige werknemer - Area Manager in Antwerpen

Ik werk voltijd bij Philips voor 3 jaar

Pluspunten

heel gevarieerd met veel vrijheid

Minpunten

er is gebrek aan organisatie binnen het bedrijf

Philips2017-01-23

January 26, 2017Talent Brand Manager

Bedankt voor uw recensie. Wij zijn blij te horen dat u ons aan zou raden als werkgever. Het zou ook zeker op prijs gesteld worden als u dit met uw naaste kring bespreekt. Wij zijn altijd op zoek naar nieuw talent in verschillende takken van het bedrijf, en als u zodoende ook nog een bekende de gouden tip voor een nieuwe stap in een carrière weet te geven is dat natuurlijk voor iedereen mooi! Qua organisatie moet er natuurlijk bedacht worden dat we een groot internationaal bedrijf zijn. Een dergelijk schip is natuurlijk iets minder wendbaar dan een kleinere sloep. Maar we hebben zo wel de kans grote invloed te hebben op de richting van ontwikkeling in zo veel verschillende sectoren. Uiteindelijk zijn wij erg blij om te horen dat je het idee hebt dat je autonoom je beroep uit kan oefenen en hierin veel variatie vindt. Dat is natuurlijk de ruimte die we je als beroepskundige willen bieden. We wensen je in ieder geval niets dan het beste toe met je carrière binnen het bedrijf.

9. "Management Traineeship"

Voormalige werknemer - Management Trainee in Brussel
    Goedkeurende mening over directeur

Ik heb voltijdgewerkt bij Philips voor meer dan 3 jaar

Pluspunten

Top traineeship, tijd en budget voor extra opleiding, gestructureerd trainingsplan, full time professionele traineemanager at your service. Vele opportuniteiten , diverse assignment, ruimte voor entrepreneurship en persoonlijke ontwikkeling. Absolute aanrader voor net afgestudeerden, ideale springplank voor je carrière en ontwikkeling.

Minpunten

Matrix structuur typisch voor multinationals Focus op Nederland in Benelux structuur, geen doorgroeimogelijkheden in Belgie voor Juniors.

Philips2016-07-12

July 28, 2016Talent Brand Manager

Bedankt voor het schrijven van een review over je ervaring als Management Trainee in ons kantoor in Brussel. We zijn erg content om te horen dat het traineeship je goed is bevallen en dat je veel hebt geleerd bij ons. Philips hecht veel waarde aan het opleiden van zijn werknemers. In 2015 heeft Philips bijvoorbeeld vijftig miljoen euro uitgegeven aan trainingen voor zijn werknemers aan de Philips University. We willen je graag adviseren om de carrièremogelijkheden bij Philips in de gaten te houden via bijvoorbeeld onze LinkedIn pagina: http://bit.ly/2agAK5b. Hartelijk dank voor je bijdrage en veel succes met je verdere carrière!

10. Nuttig (3)

"Advies"

Voormalige werknemer - Service Manager in Brussel
    Niet aanbevolen
    Neutraal vooruitzicht

Ik heb voltijdgewerkt bij Philips voor meer dan 10 jaar

Pluspunten

Multinational die steeds in beweging is en waar er veel kansen geboden worden als je een universitair diploma op zak hebt.

Minpunten

Wanneer dit niet het geval is wordt het moeilijker om je ambities te realiseren.

Philips2016-04-22

Kies een andere taal en blijf andere reviews lezen.

Er zijn 4681 reviews gevonden